حمیدی: نمی‌دانستم قرار است این پروسه این‌قدر طولانی شود

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۳۷
    کد خبر :414734

درحالیکه هنوز زمان برگزاری انتخابات خبرساز هیات کشتی تهران مشخص نشده، سرپرست این هیئت تاکید می‌کند که فکرش را نمی‌کرد این پروسه اینقدر طولانی شود.

حسن حمیدی با تاکید بر اینکه مهلت قانونی سرپرستی 6 ماهه او 13 آذر ماه به پایان خواهد رسید،‌ اظهار داشت: فکر می‌کنم اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برای مشخص کردن زمان برگزاری انتخابات هیئت تهران با فدراسیون کشتی در حال هماهنگی است که هر چه زودتر تاریخ را اعلام کنند. سرپرستی من روز 13 آذر به پایان خواهد رسید.

وی در پاسخ به این سوال که چرا فرآیند برگزاری انتخابات این هیئت اینقدر طولانی شد، تصریح کرد: واقعا من هم نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد. زمانی که حکم سرپرستی را برای من زدند گفتند یک مدت اینجا باش تا شرایط برگزاری انتخابات فراهم شود و آن ابتدا اصلا نمی‌دانستم قرار است این پروسه اینقدر طولانی شود ولی این وسط ناهماهنگی‌هایی به وجود آمد که همچنان در انتظار برگزاری انتخابات هستیم.

به گزارش تسنیم ،سرپرست هیئت کشتی تهران با تاکید بر اینکه کارهای این هیئت طبق برنامه پیش می‌رود، گفت: طبق تقویم کارها را انجام می‌دهیم و تا حد امکان تلاش داریم که کاری از قلم نیفتد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید