برگزاری ۳ اردوی انتخابی برای تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۲۰
    کد خبر :414459

رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین از برگزاری سه اردوی انتخابی برای این تیم خبر داد.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، یوسف آجورلو، رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین گفت: با توجه به مشکلات هزینه ای و گران شدن ایاب و ذهاب برای ورزشکاران در سطح کشور، رقابت های ورودی انتخابی تیم ملی را به صورت غیر متمرکز در پنج منطقه برگزار کردیم.

وی افزود: با اجرای مسابقه در پنج شهر تهران، اصفهان، شیراز، تبریز و مازندران، تعداد شرکت کنندگان افزایش داشت و در مجموع 120 تیرانداز در دو بخش بانوان و آقایان و پنج ماده با یکدیگر به رقابت پرداختند.

آجورلو ادامه داد: این رقابت ها برای انجمن به منزله ورودی، به اردوهای انتخابی تیم های ملی تفنگ و تپانچه بود و بر این اساس ورزشکاران به سه دسته تقسیم و دعوت می شوند.

رئیس انجمن تیراندازی در ادامه تصریح کرد: گروه اول، 15 ورزشکار هستند که از رقابت های اخیر تپانچه انتخاب شده اند و برای حضور در اردوی انتخابی از 26 تا 30 آذر دعوت خواهند شد. گروه دوم، 14 تیرانداز در تفنگ بادی کلاس های SH1 و SH2، نیز هفته اول آذر به اردوی انتخابی دعوت می شوند و در نهایت منتخبین دو اردو همراه با ملی پوشان در سومین اردوی انتخابی حاضر خواهند شد.

آجورلو در پایان تاکید کرد: همه این برنامه ریزی ها طوری صورت گرفته که ترکیب نهایی در رقابت های جام جهانی امارات تا قبل از 20 آذر مشخص و اردوهای نهایی تا زمان اعزام تشکیل شوند.

رقابت‌های جام جهانی 2019 تیراندازی از 24 بهمن تا 5 اسفند 1397 در شهر العین کشور امارات برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید