همه مسابقات کشتی طبق برنامه انجام می‌شود؛ فقط یک تورنمنت در ابهام

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ۸:۲۸
    کد خبر :414400

با وجود تغییرات صورت گرفته در رأس فدراسیون کشتی، به نظر می‌رسد مسابقات امسال طبق برنامه پیش خواهد رفت و تنها برگزاری یکی از تورنمنت‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بعد از کناره‌گیری رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی و موافقت وزارت ورزش با این استعفا، حمید بنی‌تمیم با درخواست مجمع کشتی به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب شد.

در همین زمان پیش‌بینی‌می‌شد با توجه به این تغییرات و همچنین احتمال کسری بودجه، کلیه مسابقات بین‌المللی که برای فدراسیون تعهد مالی ایجاد خواهد کرد، لغو شود اما در این خصوص حمید بنی‌تمیم در تمامی مصاحبه‌هایش بعد از صدور حکم سرپرستی، اعلام کرد که کارها طبق برنامه قبلی پیگیری خواهد شد و فدراسیون متعهد است که کلیه رقابت‌هایی که در تقویم به ثبت رسیده را برگزار کند.

تنها تورنمنت بین‌المللی که هنوز مشخص نیست فدراسیون به دلیل هزینه‌های ارزی قادر به برگزاری آن خواهد بود یا نه، جام بین‌المللی روز جهانی کودک است که طبق برنامه قرار است در روزهای پایانی ماه جاری در گلستان برگزار شود.

به گزارش تسنیم ،این روزها صحبتی از لغو جام بین‌المللی شاهد و همچنین لیگ جهانی کشتی فرنگی نیست و قرار است این رقابت‌ها طبق برنامه برگزار شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید