آخرين تلاش هاي مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور براي ماندن!

    کد خبر :414103

جمشید تقی زاده پس از عملکرد ناموفق خود در صندوق بازنشستگی کشور در صدد است تا به شیوه های مختلف کرسی مدیرعاملی و نفوذ خود را دراین مجموعه حفظ کند.

پیش از این نیز آقای تقی زاده در یک اقدام معنی دار و در آستانه انتخاب و معرفی وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی کوشید تا با حمایت های پیدا و پنهان از آقای شریعتمداری،جایگاه خود را محکم کند ولی ظاهرا این حمایت ها جواب نداده است.

گفته می شود تقی زاده پس از دست دادن حمایت نمایندگانی که در روی کار آمدنش نقش بسزایی داشتند برای بقای خود دست به اقدامات غیر متعارفی زده است و پس از قوت گرفتن زمزمه های برکناری ايشان از صندوق بازنشستگي كشوري ؛در اقدامي غير حرفه ای و بدون اطلاع مسعود پزشكيان، داماد وی اقاي حسن مجيدي را به قائم مقامي شركت سرمايه گذاري ايرانگردي و جهانگردي با همکاری مدیر عامل آن شرکت (مهرداد تاوتلی) منصوب نموده است.این انتصاب در حالی انجام شده که حسن مجيدي فاقد هرگونه تجربه كاري مرتبط است.
به نظر می رسد تمامي اين اقدامات در راستاي طراحي يك بازي سياسي جهت فشار به شريعتمداري از طريق نايب رئيس مجلس برای بقا مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در حال انجام است.

حال بايد ديد واكنش وزير جدید به اين انتصاب نامتعارف چيست؟

 

 

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید