زمزمه‌هایی از برکناری وزیر بازرگانی دولت ترامپ

    کد خبر :413973

به گفته سه منبع مطلع نزدیک به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا به اطرافیانش تاکید کرده است که وزیر بازرگانی را تا پایان سال جاری میلادی تغییر می‌دهد.

به گزارش بازتاب، به نقل از شبکه خبری سی بی اس، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا مایل است تا لیندا مک‌من را جانشین ویلبر راس به عنوان وزیر بازرگانی کند. به گفته یک منبع مطلع، ترامپ همچنین ری واشبرن را که سال گذشته به عنوان رئیس و مدیر اجرایی شرکت سرمایه‌گذاری خصوصی خارجی منصوب کرد، در دست بررسی دارد.

خانم لیندا مک‌من، رئیس اداره کسب و کارهای کوچک و مدیر اجرایی سابق سرگرمی جهانی کشتی به برخی از مشاوران نزدیک رئیس‌جمهوری آمریکا گفته است که در صورتی که پیشنهادی بشود این پست را قبول می‌کند.

این منابع همچنین تاکید دارند از آنجایی که ترامپ همواره ممکن است دقیقه نود تصمیمش را تغییر دهد، هیچ اطمینانی وجود ندارد. همچنین هنوز مشخص نیست که آیا ترامپ وزیر بازرگانی کنونی را برکنار می‌کند یا خیر. رئیس‌جمهوری آمریکا گاها از عملکرد اعضای کابینه‌اش ابراز نارضایتی می‌کند. این تحولات تنها دو روز پس از برکناری جف سشنز، دادستان کل آمریکا صورت می‌گیرد که همواره هدف انتقادات ترامپ بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید