افتتاح نخستین پروژه تولید برق از پنل‌های خورشیدی در جنوب غرب تهران

    کد خبر :413899

نخستین پروژه تولید برق از پنل‌های خورشیدی در جنوب غرب تهران افتتاح شد.

نعمت اله ترکی در تشریح روند بازدید از ادارت کل استان و پروژه های استان تهران گفت: طی این بازدیدها به مشکلات پرسنلی، اداری دستگاه و ارباب رجوع، همچنین بررسی رضایتمندی مردم از عملکرد ادارات رسیدگی می شود.
وی با اشاره به بازدید خود از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزود: این دستگاه اجرایی با توجه به میزان خدمات رسانی به قشر کم درآمد جامعه (کارگری) و رسیدگی به شکایات مراجعه کنندگان و احقاق حق دادخواست شکات، عملکرد خوبی داشته و رضایتمندی حاصل شده است اما مشکلات دیگری در ساختار سازمانی و نیروی انسانی دارند که باید تجدید نظر شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به ضرورت اجرایی کردن سیاست دولت الکترونیک گفت: هنوز هم سیستم سنتی مکاتبه و بایگانی پرونده ها در این دستگاه حاکم است که در این بازدید، مقرر شد سیستم الکترونیکی را جایگزین روش قدیم کرده و مراجعات را کمتر کنند.
ترکی با اشاره به اینکه 1500 دفتر پیشخوان دولت در سطح استان تهران وجود دارد، افزود: مقرر شد تا حداقل 20 درصد خدمات اداره کل تعاون در قالب دفاتر پیشخوان قرار گیرد.
وی با بیان اینکه بازرسی و نظارت اداره کل تعاون باید به بخش خصوصی واگذار شود، اظهار کرد: انجمن ها، اتحادیه ها و صنوف کارگری بسیاری وجود دارد که می توان کار نظارت و پیگیری ها را به آن ها سپرد؛ چراکه هم خدمات مناسب ارائه و هم نظارت به شکل دقیق انجام می شود.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران درباره تولید برق از پنل های خورشیدی در اداره تعاون جنوب غرب تهران گفت: تولید برق از پنل های خورشیدی و انرژی پاک به دنبال سیاست کاهش مصرف انرژی در ادارات دولتی استان، یکی از مهمترین مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران است که برای اولین بار، در اداره تعاون و کار و رفاه اجتماعی جنوب غرب تهران اجرایی شده است. این سیستم خورشیدی با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان از محل خزانه معین به شکل آنگرید است. این پنل‌ها توانسته 30 درصد از نیاز برقی اداره تعاون را تامین کند.
به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، وی افزود: تولید 16 کیلو وات برق، صرفه جویی ماهانه 2 میلیون و 700 هزار تومان و عمر 20 ساله از مهمترین ویژگی های این پنل خورشیدی است. این صرفه جویی در حالی است که هزینه ماهانه برق اداره تعاون جنوب غرب تهران تاکنون 13 میلیون تومان بوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید