رونمایی رسمی از جدیدترین مدل کانورتیبل سری 8

  • خودرو
  • شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ۱۳:۱۴
    کد خبر :413740

تمامی مدل‌های BMW کانورتیبل سری 8 جدید، در سال‌های گذشته به شدیدترین شکل نگه‌داری شده و اینک خودروسازی آلمانی نمونه اولیه برترین مدل روباز خود را بدون پوشش‌های استتاری در معرض دید عموم آزمایش کرده است.

تنها قسمت‌های این خودرو که زیر لایه‌های استتاری قرار دارند درِ باک و سپر عقب است محسوب می‌شوند.

تارنمای بلژیکی Autotijn پس از مدت‌ها این قانون را زیر پا گذاشت تا مردم و طرفداران ب‌ام‌و بتوانند اولین تصاویر رسمی از پرچم‌دار بی‌سقف ب‌ام‌و را در فضای مجازی و پیش از برنامه‌ریزی‌های شرکتی بررسی و تماشا کنند.

ب‌ام‌و پیشتر وعده داده بود که این خودرو در نمایشگاه خودرویی لس‌آنجلس -ماه آینده- در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. این خودروی کابریولت با سقف باز و نرمش فوق‌العاده و شیک به نظر می‌رسد، اما همین سقف باز محصول جدید باوارایی‌ها را بیشتر شبیه خودروهای لوکس جلوه داده تا یک خودروی اسپورت.

این تصاویر از بالاترین مدل این خودرو با کد تجاری M850i xDrive منتشر شده و از همان موتور سری 8 نسخه کوپه بهره می‌برد. در واقع ما در زیر کاپوت این خودرو با یک موتور 4.4 لیتری توئین توربوی v8 بنزینی روبه‌رو هستیم که با یک سامانه انتقال قدرت 8 سرعته استپترونیک خودکار مواجه هستیم.

این موتور با گشتاور 750 نیوتن‌متر توانی حدود 523 اسب‌بخار تولید کرده و در کمتر از 4 ثانیه شتاب صفر تا 100 کیلومتر را برای خودرو رقم می‌زند.برای اطلاع بیشتر از مدل کانورتیبل تا رونمایی رسمی آن در ماه نوامبر صبر کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید