ساختمان سازی به سبک گل و گلبرگ در روسیه

    کد خبر :413662

یک شرکت مشهور معماری قصد دارد یک محله جدید در کشور روسیه را به سبکی کاملا تازه طراحی کند که مشاهده ساختمان های آن از دور و به خصوص از نمای بالا یادآور گلها و گیاهان باشد.

به گزارش بازتاب به نقل از نیواطلس، این شرکت که توسط زاها حدید معمار و طراح برجسته عراقی که دو سال قبل درگذشت تاسیس شده با همکاری تعدادی از معماران روس این محله را در نزدیکی شهر مسکو خواهند ساخت.

این محله Rublyovo-Arkhangelskoye نام خواهد گرفت و در غرب مسکو واقع خواهد بود. هدف از ساخت این محله اسکان بخشی از جمعیت رو به رشد مسکو در محلی جدید است.

همچنین قرار است یک خط متروی جدید نیز در این محله احداث شود که راه اندازی آن از سال ۲۰۲۰ آغاز شده و در نهایت به خط متروی مسکو متصل خواهد شد.

با ایجاد این محله فضای کافی برای اسکان ۶۶ هزار و ۵۰۰ نفر ایجاد خواهد شد و فضای اداری، مدارس، درمانگاه، مراکز خرید و زیرساخت های حمل و نقل نیز ایجاد خواهند شد. یک سوم این مجموعه هم متشکل از جنگل و پارک خواهد بود.

نکته جالب طراحی سازه ظاهری این ساختمان ها به گونه ای است که یادآور گل ها و گیاهان هستند و لذا حال و هوای خاصی را در افراد ایجاد خواهند کرد. هنوز جزئیات فنی بیشتری در مورد نحوه اجرای این طرح اعلام نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید