جبار قوچان‌‌نژاد: به خاطر مُشتی که به صورت موسوی زدند شکایت کردیم

  • ورزشی
  • شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۲۷
    کد خبر :413520

جبار قوچان‌نژاد، سرمربی تیم والیبال پیام مشهد اعتقاد دارد داوران خط دیدار این مقابل شهرداری ارومیه بی‌انصافی کرده‌اند.

جبار قوچان‌نژاد در مورد پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل شهرداری ارومیه در هفته ششم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: ما تیمی نیستیم که به صورت صددرصد بر حریف و بازی مسلط باشیم و به همین خاطر از قبل مقابل هیچ تیمی برنده مطلق نیستیم.

قوچان‌نژاد ادامه داد: برای تیم‌هایی که من هدایت می‌‌کنم فرقی نمی‌کند که مقابل برزیل بازی کنند یا تیم انتهای جدول لیگ ایران. ما روندی یکنواخت و پیشرفتی طبیعی را در طول فصل دنبال می‌کنیم و آنقدر قوی و قلدر نیستیم که حریفان را به راحتی شکست دهیم. من این نکته را قبل از بازی با ارومیه به بازیکنانم تذکر دادم.

وی گفت: ما می‌دانستیم که روز سختی مقابل ارومیه در پیش داریم. ارومیه تیمی است که می‌خواهد اعاده حیثیت کند و هر لحظه و در هر بازی ممکن است برای حریف دردسرساز شود. بازی در ارومیه نیز بسیار سخت است. البته تماشاگران ارومیه‌ای در این بازی افراط کرده و به موسوی بارها فحاشی کردند. کیفیت بازی در مجموع چندان بالا نبود، ولی می‌توانستیم راحت‌تر برنده شویم.

سرمربی تیم پیام مشهد در مورد توقف 40 دقیقه‌ای بازی در ست پنجم گفت: داور نتوانست بازی را مدیریت کند. او در ست پنجم و در حالی که نتیجه 13 بر 11 به سود ما بود، به سودمان رأی داد و تأکید کرد که خودش صحنه را دیده است. بازیکنان و مربیان شهرداری نیز ناگهان به درون زمین وارد شدند و شروع به اعتراض به داور کردند. ناظر بازی به داور دستور داد که بازی را ادامه دهد، ولی داور گفت که از او دستور نمی‌گیرد. داور در نهایت سکوی خود را ترک کرد و پس از 40 دقیقه کشمکش به من گفت که دو راه پیش رو دارد؛ یا باید بازی را نیمه تمام اعلام کند یا توپ را به جا بدهد! جو روانی هم کاملاً به ضرر ما بود که در نهایت داور به جا داد و نتیجه 13 بر 13 شد. خوشبختانه در نهایت حق به حق‌دار رسید و ما 15 بر 13 برنده شدیم.

جبار قوچان‌نژاد به نکته دیگری هم اشاره کرد و گفت: جالب اینکه عده‌ای از نزدیکان با نشان دادن یک فیلم ضبط شده توسط تلفن همراه به داور قصد داشتند نقش ویدئو چک را بازی کنند و نظر داور را تغییر دهند. همچنین داوران خط در این بازی با بی‌انصافی پرچم زدند و در نتیجه بازی تأثیرگذار بودند.

وی در پایان گفت: متأسفانه در پایان بازی یکی از اطرافیان تیم شهرداری ارومیه به طرف سیدمحمد موسوی آمد و مشتی به صورت او زد. ما نیز به یگان انتظامی شکایت کردیم و منتظر نظر مقامات انتظامی و قضایی هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید