امین زندگانی: تئاتر مهم‌ترین بخش فرهنگی ماست

    کد خبر :413507

امین زندگانی گفت: «کالای فرهنگی در تمام جهان قیمت زیادی دارد و این موضوع با لاکچری بودن متفاوت است و نباید آن را با کالاهای غیر ضروری مقایسه کنیم.»

امین زندگانی در چهارمین تهیه‌کنندگی تئاتر خود در گفت‌وگو با «صبا» اظهار کرد: متن نمایش «مده آی سن مدلر» از نویسنده فرانسوی معاصر به اسم آنکا ویسده است که در رابطه با معضلات روابط خانوادگی و زناشویی است که از اول آذر در سالن ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌آید.

وی در خصوص ماجرای داستان اینطور بیان کرد: آنی لومرسیه به همراه همسرش دومینیک در شهر کوچک سن مدار زندگی آرامی را می گذرانند، تا اینکه با ورود شخصیتی به نام فلیکس از پنجره ی خانه، زندگی آن ها دچار تحولات عجیبی می شود.

امین زندگانی به عنوان تهیه کننده نمایش «مده آی سن مدلر» درخصوص قیمت بلیط‌ها افزود: برای نمایش «مده آی سن مدلر» استقبال خوبی از طرف مردم بوده و انتظار می‌رود تا اوایل آذر بهتر هم شود، چرا که هر خانواده‌ای باید کالای فرهنگی را در سبد خرید خود قرار دهد. من معتقدم کالای فرهنگی در تمام جهان قیمت زیادی دارد و این موضوع با لاکچری بودن متفاوت است و نباید آن را با کالاهای غیر ضروری مقایسه کنیم.

تهیه کننده نمایش «مده آی سن مدلر» برای جذب مخاطبان به سمت تئاتر گفت: گرانی تئاتر را می‌توان با راهکارهایی جبران کرد و نیازمند توجه مسئولین به بخش فرهنگی هستیم، یکی از این راه‌کارها این است که فروشگاه‌های زنجیره‌ای راه‌اندازی کنیم و برای استقبال مردم به خرید فرهنگی بلیط‌های نیم بهایی را در اختیار آن‌ها قرار دهیم تا هزینه‌های کم‌تری را پرداخت کنند. و راه‌کار دیگر این است که مالیات کم‌تری برای اسپانسرها قرار دهیم تا کمی هزینه‌های آن‌ها را جبران کنیم، در این صورت می‌توانیم توقع ارزانی قیمت بلیط تئاتر را داشته باشیم.

امین زندگانی در پایان اشاره کوتاهی به موضوع بازیگران تلویزیون داشت و گفت: برخی بازیگران هنوز از تلویزیون طلبکار هستند اما به جای پرداخت حق آن‌ها، آبروی آن‌ها را نشانه می‌روند و موضوع را رسانه‌ای می‌کنند و دیدگاه مردم را نسبت به موضع بازیگر خراب می‌کنند.

گفتنی است؛ نمایش «مده آی سن مدلر» به کارگردانی بورژین عبدالرزاقی و بازی الیکا عبدالرزاقی، احمد ساعتچیان، مهدی بجستانی از اول آذر ماه در در سالن ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید