رضا قاسمی: امید زیادی به کسب مدال در مسابقات جهانی نجات غریق دارم

  • ورزشی
  • شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ۹:۵۳
    کد خبر :413471

ملی‌پوش دوی سرعت کشورمان که در ترکیب تیم ملی نجات غریق عازم رقابت‌های قهرمانی جهان است، امید زیادی به دستیابی به مدال در این رقابت‌ها دارد.

رضا قاسمی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: برای سومین بار عازم رقابت‌های جهانی نجات غریق می‌شوم. در اولین دوره حضورم در این رقابت‌ها موفق به کسب مدال طلا در 90 متر و چهار در 90 متر شدم. در رقابت‌های جهانی هلند نیز با وجود صعود به فینال از کسب مدال بازماندم.

وی در ادامه افزود: در این دوره از رقابت‌ها بسیار آماده‌ام. تمرینات خوبی را در ماسه داشتم. ما دو اردو در شهرهای بابلسر و کیش برگزار کردیم و در زمین‌های فوتبال و والیبال ساحلی تمرینات‌مان را پشت سر گذاشتیم.

دونده سرعتی کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: اردوهای نجات غریق پس از پایان لیگ دوومیدانی بود به همین دلیل خللی در تمریناتم به وجود نیامد. با توجه به اینکه خودم را برای لیگ آماده کرده بودم تمریناتم در لیگ تأثیر مثبتی روی آماده‌سازی‌ام برای رقابت‌های جهانی نجات غریق داشت.

به گزارش تسنیم ،قاسمی اشاره‌ای نیز به مسابقات دوومیدانی داشت و در این باره گفت: رقابت‌های دوومیدانی در سال 97 به پایان رسید. اوایل اردیبهشت سال 98 رقابت‌های قهرمانی آسیا را در قطر خواهیم داشت. پس از بازگشت از رقابت‌های جهانی نجات غریق تمام تمرکزم را روی تمرینات دوومیدانی می‌گذارم. امیدوارم در رقابت‌های قطر در بخش چهار در صد متر تیمی مدال کسب کنم. در مسابقات انفرادی نیز به مدال دست یابم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید