گلکسی جی 4 کور سامسونگ با اندروید گو، صفحه نمایش ۶ اینچی و پردازنده‌ چهار هسته‌ ای معرفی شد

    کد خبر :413405

سامسونگ بعد از عرضه‌ی Galaxy J2 Core، دیروز گلکسی جی ۴ کور را با سیستم‌عامل اندروید گو و بهبود مشخصات معرفی کرد.

سامسونگ نخستین گوشی مبتنی بر اندروید گو، یعنی گلکسی جی ۲ کور را در ماه اوت عرضه کرد، اما این گوشی هنوز در برخی از کشورها نظیر ایالات متحده معرفی نشده است. این تولیدکننده‌ی کره‌ای، روز گذشته (جمعه)، دومین گوشی مبتنی بر اندروید گو خود را با نام Galaxy J4 Core، در سکوت معرفی کرد؛ دستگاهی که نسخه‌ی بهبودیافته‌ی گلکسی جی ۲ کور محسوب می‌شود.

در حالی که سخت‌افزار این دستگاه چیزی برای گفتن ندارد، اندروید گو همه چیز را تغییر می‌دهد؛ نرم‌افزاری که به ‌طور خاص برای گوشی‌های پایین‌رده‌ای مانند گلکسی جی ۲ کور و جی ۴ کور، طراحی شده است.

از آنجایی که اندروید ۸ اوریو و اندروید ۹ پای برای اجرای روان، به سخت‌افزار مناسب نیاز دارند، گوگل، اندروید GO را برای گوشی‌های ارزان قیمت با سخت‌افزار ضعیف‌تر، طراحی کرده و به‌‌‌‌ این منظور حتی برخی از نرم‌افزار‌هایی را که به‌طور پیش‌فرض در هر گوشی هوشمند اندرویدی وجود دارند، حذف کرده است.

سامسونگ گلکسی جی ۴ کور، با اندروید ۸.۱ نسخه‌ی گو عرضه می‌شود. از دیگر مشخصات آن می‌توان به صفحه‌نمایش بزرگ ۶ اینچی اچ‌دی با رزولوشن ۷۲۰ پیکسل، پردازنده‌ی ۱.۴ گیگا‌هرتزی چهار هسته‌ای، یک گیگا‌بایت رم و ۱۶ گیگا‌بایت حافظه (قابل ارتقاء تا ۵۱۲ گیگا‌بایت) اشاره کرد.

با اینکه دوربین اصلی ۸ مگا‌پیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگا‌پیکسلی گلکسی جی ۴ کور، مشخصات برجسته‌ای ندارند اما شما را نا‌امید نمی‌کنند. این گوشی همچنین دارای یک باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپر می‌باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید