درخواست اسرائیل از کشورهای عربی

    کد خبر :413276

وزیر حمل و نقل رژیم صهیونیستی خواستار همکاری با این کشورها در زمینه های امنیت پرواز، حمل و نقل، تجارت هوایی و گردشگری شد.

به گزارش ایسنا، «اسرائیل کاتز» پس از سفر به عمان در گفت و گو با خبرگزاری رویترز گفت: دیدارهای علنی اخیر وزیران اسرائیل از کشورهای خلیج فارس در راستای تلاش برای توسعه روابط بین اسرائیل و این کشورها بر اساس منافع مشترک است.

کاتس با بیان اینکه از او در مسقط «به گرمی» استقبال شده است، گفت که این مساله نشانگر «افزایش قدرت اسرائیل در منطقه» است. وزیر حمل و نقل رژیم صهیونیستی همچنین گفت که پیشنهاد او درباره پروژه احداث راه آهن، با استقبال بی نظیری در عمان روبرو شده است.

طی هفته های اخیر سفر مقام های رژیم صهیونیستی به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس افزایش داشته است. «بنیامین نتانیاهو» حدود دو هفته پیش به مسقط سفر کرد و با «قابوس بن سعید» سلطان عمان دیدار کرد. چند وزیر دیگر رژیم صهیونیستی نیز به کشورهای دیگر از جمله امارات متحده عربی سفر کردند.

روزنامه «یدیعوت آحرونوت» چاپ فلسطین اشغالی نیز روز جمعه خبر داد که «ایلی کوهن» وزیر اقتصاد و صنعت رژیم صهیونیستی برای شرکت در نشستی در بحرین به این کشور دعوت شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید