تبادل تفاهم نامه همکاری بین کتابخانه ملی ایران و شورای شهر

    کد خبر :412948

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.

علی اعطا از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و شورای اسلامی شهر تهران خبر داد و گفت: این تفاهم نامه به منظور همکاری در امور فرهنگی، تبادل تجارب و اشتراک منابع اطلاعاتی در چارچوب اهداف و وظایف طرفین منعقد خواهد شد.

وی با اشاره به تعهدات سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: همکاری در برگزاری نمایشگاه، همایش‌ها، نشست‌ها و کارگاه‌های مورد نظر شورای اسلامی شهر تهران، تسهیل در ارائه اطلاعات علمی و فراهم کردن امکان دسترسی و بهره برداری از منابع علمی موجود در سازمان، ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه حفاظت، نگهداری و پردازش منابع به شورا و اسکن اسناد اهدایی از سوی شورای شهر و ارسال یک نسخه از اسناد اسکن شده به شورا از جمله مواردی است که سازمان اسناد و کتابخانه ملی در قالب این تفاهم انجام خواهد داد.

عضو هیأت رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افزود: شورا نیز در قالب این تفاهم نامه، اسناد تاریخی موجود در کتابخانه شورا را به سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران اهداء خواهد کرد تا ضمن نگهداری در مخزن کتابخانه ملی، امکان استفاده پژوهشگران از این اسناد فراهم شود.

به گزارش ایسنا، بنا براعلام روابط عمومی شورای شهر تهران، اعطا در پایان گفت: این تفاهم نامه روز یکشنبه بیستم آبان ماه سال جاری، پیش از شروع نود و نهمین جلسه رسمی شورا با حضور اعضای شورا و خبرنگاران، توسط سرکار خانم دکتر اشرف بروجردی، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و آقای مهندس محسن هاشمی رفسنجانی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران امضاء شده و پس از سخنرانی خانم دکتر بروجردی در صحن شورا، بین طرفین تبادل خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید