امضای طرح «بیمه‌کردن خانه‌های روستایی» توسط وزیر کشور؛ به زودی

    کد خبر :412828

طرح بیمه کردن خانه‌های روستایی که چندی پیش توسط معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها مطرح شده بود، به زودی به امضای وزیر کشور خواهد رسید.

سعیدرضاجندقیان در گفت‌وگو با ایسنا، به طرح بیمه کردن خانه‌های روستایی اشاره کرد و گفت: طرح بیمه کردن خانه‌های روستایی که قرار بود با همکاری بنیاد برکت صورت گیرد به امضای معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور رسیده و قرار است به زودی به دفتر وزیر کشور فرستاده شود.

وی ادامه داد: مشکلاتی در این زمینه با برخی از دستگاه‌ها داشتیم و اعلام کردیم ظرفیت‌ دهیاری‌ها بسیار بالاست ودهیاری‌ها می‌توانند در این زمینه به خوبی عمل کنند و باقی دستگاه‌ها نیز بایستی نقش نظارتی داشته باشند.

به گزارش ایسنا، چندی پیش معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها از امضای تفاهم‌نامه با یکی از بنیادها برای پوشش بیمه‌ای خانه‌های روستایی خبر داده بود و گفته بود که خانه‌های روستایی به صورت جزئی و پراکنده بیمه هستند اما در سطح ملی کمتر تشویق یا عاملی برای همگرایی این اتفاق وجود داشت.

وی همچنین اذعان کرده بود که با یکی از بنیادها در حال امضای تفاهم نامه به این منظور هستیم تا تعدادی از خانه‌های روستایی از این طریق بیمه شوند؛ در حقیقت متولی این کار سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیست اما چون دهیاران و مدیران روستایی با سازمان ارتباط بیشتری دارند، بنا است که این تفاهم نامه از طریق سازمان‌شهرداری‌ها دنبال شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید