وسیله نقلیه ترکیبی از هواپیما و کشتی فضایی ساخته می شود

    کد خبر :412808

یک شرکت قصد دارد با بودجه ۴ میلیون دلاری وسیله نقلیه هوایی بسازد که ترکیبی از هواپیما، بالگرد، پهپاد و کشتی هوایی بادکنکی است.

به گزارش بازتاب به نقل از نیواطلس، سال گذشته شرکت Egan Airships وسیله نقلیه هوایی به نام Plimp ابداع کرد. این وسیله نقلیه ترکیبی از کشتی هوایی بادکنکی، هواپیما، بالگرد و پهپاد بود. اکنون این شرکت آمریکایی به طور رسمی اعلام کرده مشغول کار برای ساخت یک نسخه مسافربری Plimp است. وسیله نقلیه هوایی جدید Model J نام گرفته است.

مبدعان این وسیله وسیله ادعا می کنند «پلیمپ» جدید می تواند مانند هواپیما مانور انجام دهد، مانند بالگرد در آسمان شناور بماند و به طور عمودی از زمین بلند شود و فرود آید و مانند یک کشتی هوایی بادکنکی پرواز کند.

این وسیله نقلیه قرار است با بودجه ۴ میلیون دلاری ساخته شود. همچنین این وسیله می تواند ۸ مسافر یا ۹۰۷ کیلوگرم بار را با سرعت ۶۳ مایل بر ساعت در مسافت ۱۳۰۰ مایل جابجا کند. وسیله مذکور به طور عمودی از زمین بلند می شود و فرود می آید. خلبان آن می تواند موتورها را خاموش کند تا Model J به آرامی به سمت زمین شناور شود.

همچنینن هزینه های عملیاتی آن در مقایسه با بالگردهای معمول کمتر است.

Model J دارای موتورهای الکتریکی است که به آن کمک می کنند به طور عمودی از زمین بلند شود و فرود آید. همچنین یک سیستم هیبریدی گاز و الکتریسیته به وسیله نقلیه کمک می کند تا به کمک بال های ثابت خود پرواز کند.

این وسیله نقلیه می تواند در ارتفاع ۱۵۲ متری پرواز کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید