سوخوی روسیه در ایران دفتر نمایندگی می‌زند

    کد خبر :41237

رئیس شرکت هواپیماسازی سوخوی روسیه گفت، این شرکت به عنوان سازنده هواپیماهای مسافربری سوپرجت ۱۰۰ به دنبال گشایش دفتری در ایران است.

به گزارش بازتاب به نقل از خبرگزاری تاس، ولادیسلاو ماسالوف، رئیس شرکت هواپیماسازی سوخوی روسیه گفت، این شرکت به عنوان سازنده هواپیماهای مسافربری سوپرجت 100 به دنبال گشایش دفتری در ایران است.

وی گفت: «ما به دنبال گشایش احتمالی یک دفتر در ایران به صورت مشترک با شرکت یونایتد ایرکرافت کورپوریشن هستیم. ما موافقتنامه هایی با دو شرکت (ایرانی) داریم. تقاضا و علاقمندی بالایی به خرید هواپیماهای منطقه ای در ایران وجود دارد.»

به گفته ماسالوف، این دفتر احتمالا تا سال 2018 گشایش خواهد یافت. «احتمالا ما این دفتر را زودتر (از سال 2018) باز کنیم.»

پیشتر وزیر انرژی روسیه از توافق نهایی ایران و روسیه برای خرید 12 فروند هواپیمای مسافربری سوپرجت 100 سوخو خبر داده بود. وی اضافه کرده بود، این تنها آغاز کار است و ایرانی ها علاقمند به خرید 100 فروند هواپیمای سوخوی سوپر جت هستند.

پیش از این، شرکت هواپیماسازی سوخوی مسافربری قصد داشت دفتری در چین باز کند، اما به گفته مدیرعامل این شرکت، دو طرف تصمیم گرفته اند برای بررسی کامل تر شرایط و چشم انداز این پروژه، اجرای چهارچوب موافقتنامه دوجانبه را به تعویق بیاندازند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید