امدادرسانی به ۹۴ خانوار متاثر از بارندگی

    کد خبر :412052

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از امدادرسانی به ۹۴ خانوار متاثر از بارندگی از روز گذشته تاکنون خبر داد.

علی خدادادی با اشاره به بارندگی های شدید روزهای گذشته اظهار کرد: در مرحله نخست امدادرسانی هلال احمر خوزستان به مناطق متاثر از بارندگی های شدید در مناطق امامزاده بابا احمد، دلی محمدحسین خان، جله دشت لیر، لیراک تنگ تینا، وارگه سبز و چلو شهرستان اندیکا به ۲۵ خانوار آسیب دیده کمک رسانی شد در این کمک رسانی به این مناطق دو تیم امداد و نجات به تعداد نه نفر، یک خودروی آمبولانس و یک خودروی پشتیبانی حضور داشتند.

وی افزود: همچنین به ۲۹ خانوار آسیب دیده از عشایر بخش عقیلی، کیارس، پل پرزین و عشایر حاشیه شهر در شهرستان گتوند کمک رسانی شد که در این عملیات ۵۸ نفر نجات یافتند. در امداد رسانی به این مناطق سه تیم امداد و نجات به تعداد ۱۱ نفر یک خودروی آمبولانس و یک خودروی پشتیبانی یک موتور برق یک پمپ آب حضور داشتند. همچنین در این مناطق چهار باب منزل از آب تخلیه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: همچنین به ۱۵ خانواده آسیب دیده در سطح شهرستان آغاجاری پس از بارندگی امدادرسانی شد که در این عملیات دو تیم امداد و نجات به تعداد هشت نفر به همراه تجهیزات حضور داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: به مناطق شهرک بعثت، اسلام آباد علیا، حسین آباد شیخ، سطح شهر (کوچه مرتضوی) و کمربندی روبروی اداره راه و شهرسازی در شهرستان بهبهان به ۱۰ خانوار که شامل ۵۱ نفر هستند کمک‌رسانی شد. در این عملیات نیز دو تیم امداد و نجات به تعداد نه نفر به همراه تجهیزات حضور داشتند.

وی افزود: همچنین به ۱۵ خانوار آسیب دیده که در مجموع ۶۵ نفر از عشایر مناطق میان آب، درخزینه و جاده کشت و صنعت کارون در شهرستان شوشتر امداد رسانی شد. برای امدادرسانی به این خانوارها دو تیم امداد و نجات به تعداد هشت نفر و به همراه تجهیزات به این مناطق اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در مجموع در این امداد رسانی ها به ۹۴ خانواده متاثر از بارندگی و سیل امدادرسانی شد. در مرحله نخست امدادرسانی ۵۸۰ کیلوگرم پلاستیک پوششی، پنج چادر، ۲۷۸ تخته پتو، ۸۰ تخته موکت، ۴۷ چراغ والور، ۵۷۹ کیلوگرم مواد غذایی( برنج، چای، قند، شکر، حبوبات و روغن) و ۳۸۶ قوطی انواع کنسرو بین این خانوارها توزیع شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید