ارایه خدمت ۸۵۰ پزشک و پرستار به زائران امام رضا (ع)

    کد خبر :411960

معاون کل وزارت بهداشت گفت: بیش از ۸۵۰ پزشک، پرستار و پیراپزشک در حرکتی خود جوش و داوطلبانه و به صورت شبانه روزی در ایستگاه‌های بین راهی و درون شهری به زائران امام رضا(ع) خدمات درمانی و مراقبتی ارائه می‌دهند.

دکتر ایرج حریرچی همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) با حضور در ایستگاه های خدمات رسانی به زائران پیاده امام رضا(ع) در محور ملک آباد- مشهد ضمن بررسی روند ارائه خدمات، با زائران پیاده در خصوص میزان رضایت آنها از خدمات رسانی در بخش بهداشتی و درمانی گفتگو کرد.

وی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه طی پنج روز پایانی ماه صفر، زائران امام رضا (ع) از مناطق مختلف و کشورهای دیگر عازم مشهد مقدس می‌شوند، گفت: تیم‌های بهداشتی و درمانی برای خدمات رسانی مطلوب به زائران در آماده باش کامل هستند و در صورت نیاز خدمات ارائه می دهند.

حریرچی افزود: در این مدت بیش از ۸۵۰ پزشک، پرستار و پیراپزشک در یک حرکت خود جوش و داوطلبانه و به صورت شبانه روزی در ایستگاه های بین راهی و درون شهری به زائران امام رضا(ع) خدمات درمانی و مراقبتی ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه بازرسان بهداشت محیط نیز به صورت مستمر بر مراکز اسکان زائران و ایستگاه‌های بین راهی نظارت می‌کنند، افزود: تمام بیمارستان های شهر مشهد برای ارائه خدمات به زائران در آمادگی کامل هستند.

معاون کل وزارت بهداشت در ادامه افزود: پنج اتوبوس آمبولانس و چهار اورژانس هوایی در استان خراسان رضوی در آمادگی کامل هستند.

حریرچی در ادامه از بیمارستان امدادی شهید کامیاب از مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بازدید و در جریان روند ارائه خدمات درمانی به بیماران قرار گرفت.

وی همچنین از طرح اورژانس متمرکز این مرکز بازدید و روند ساخت این پروژه را مورد ارزیابی قرار داد.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، کار ساخت این پروژه از سال ۹۴ برای گسترش خدمات رسانی با زیر بنای ۴۵۰۰ متر مربع در سه طبقه آغاز شده است. این پروژه تا کنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش ایسنا، حضور در مراسم عزاداری سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) دانشجویان در پردیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ازدیگر برنامه‌های سفر معاون کل وزارت بهداشت به مشهد مقدس بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید