ویدئو و تصاویر جدید از شاسی آیفون 8

    کد خبر :41191

پس از درز تصاویر متعدد از جدیدترین آیفون اپل طی ماه‌های گذشته، این‌ بار نوبت به انتشار یک ویدئوی هندزآن از شاسی آیفون 8 و مقایسه‌ی آن با آیفون 7 پلاس رسیده است.

در جدیدترین تصاویر و ویدئوهای منتشرشده از آیفون 8، دوربین دوگانه‌ی پشت دستگاه همچنان در حالت عمودی قرار دارد و نمایشگر دستگاه نیز کماکان بدون حاشیه است؛ اما دیگر اثری از حسگر اثر انگشت در پشت گوشی دیده نمی‌شود.

اگرچه نمونه‌ی شاسی (یا به اصطلاح dummy unit) جدید آیفون ۸ که در این مطلب تصاویر و ویدئوی آن را مشاهده می‌کنید، مانند نمونه‌های قبلی که طی ماه گذشته تصاویر آن به بیرون درز پیدا کرده است از طراحی مشکی و نقره‌ای استفاده می‌کند؛ اما بنا به گزارش‌ها، اپل در نسخه‌ی نهایی تمامی قسمت‌های بدنه را یک‌دست مشکی خواهد کرد.

درحالی‌که شایعات مرتبط با آیفون حاکی از آن هستند که حسگر تاچ آی‌دی این‌ بار در نمایشگر ادغام یا به پشت دستگاه منتقل می‌شود، موثق‌ترین اطلاعات به‌دست‌آمده از زنجیره‌ی تأمین قطعات اپل تا به‌ اینجا تنها حکایت از استفاده‌ی آیفون ۸ از یک نمایشگر ۵.۸ اینچی بدون حاشیه‌ی اولد، دوربین ارتقاءیافته به‌منظور پشتیبانی از واقعیت افزورده (AR)، نوعی شارژ بی‌سیم، بهبود استاندارد مقاومت در برابر آب نسبت به آیفون 7، و استفاده از مکان فعلی دکمه‌ی هوم برای یک قابلیت ویژه‌ی جدید دارد.

باتوجه به‌اینکه روز گذشته Olixar (از تولیدکنندگان لوازم جانبی آیفون) اعلام کرد که به‌ لطف اطلاعات دقیقی که از ابعاد آیفون ۸ به‌ دست آورده است، تولید قاب‌های گوشی جدید اپل را شروع کرده و آن‌ها را برای فروش در وب‌سایت خود قرار داده است؛ می‌توان تا حدود زیادی به صحت شایعات در مورد ابعاد شاسی آیفون جدید اطمینان داشت. از آنجایی‌که دیگر تولیدکنندگان لوازم جانبی، ساخت و عرضه‌ی محافظ صفحه‌ی آیفون ۸ را از همین حالا شروع کرده‌اند، استفاده‌ی اپل از نمایشگر بدون حاشیه در آیفون جدید نیز تقریبا قطعی به‌ نظر می‌رسد.

بسیاری از طراحان خوش‌ذوق نیز با توجه به قطعی شدن تقریبی مشخصات آیفون جدید و همچنین معرفی نسخه‌ی جدید سیستم عامل موبایل اپل با نام iOS 11 در کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2017 اپل، کار روی مدل‌های مفهومی آیفون ۸ درحال اجرای iOS 11 را شروع کرده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید