تغییرات مدیریت شهری موجب کاهش خدمات‌رسانی به شهروندان نشود

    کد خبر :411764

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران تاکید کرد:تغییرات در رأس مدیریت شهرداری، شهرداران، مدیران مناطق و نواحی را از وظایف اصلی خود باز ندارد.

شاپور رستمی افزود:همه مدیران و کارکنان مناطق و نواحی موظفند با جدیت و توان بیشتر به وظایف خود ادامه دهند و به هیچ عنوان نباید از خدمات رسانی به شهروندان کاسته و یا وقفه ای در آن ایجاد شود.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به روند خدمت‌رسانی به مردم تاکید کرد: تا زمانی که بار مسئولیت در شهرداری را بر عهده داریم همه در برابر شهروندان مسئول هستیم و یکایک ما وظیفه داریم تمام قد در خدمت شهروندان و جلب رضایتمندی آنان باشیم.

وی از مدیران بازرسی و حراست خواست ضمن پیشگیری از موضوعاتی که ممکن است مدیران شهری مناطق را با چالش مواجه کند از حقوق شهروندان شهر صیانت به عمل آورد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در پنجمین هم‌اندیشی شهرداران مناطق به قراردادهای برف‌روبی در شهرداری‌های مناطق تهران اشاره کرد و با تأکید بر ضرورت جدی گرفتن انعقاد قراردادهای برف روبی در مناطق گفت: همه شهرداران مناطق تمهیدات لازم، نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز را در ماههایی که بارش و نزولات آسمانی ممکن است مخاطراتی را در رفت و آمد شهروندان ایجاد کند با دقت لازم پیگیری و به سامان برسانند.

به گزارش ایسنا بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، رستمی انعقاد قراردادهای برف روبی که تاکنون منعقد نشده است را بسیار فوری و ضروری خواند و برای انجام تشریفات مناقصه قراردادهای پسماند خشک نیز تأکید کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید