روسیه: مطمئنا قادر هستیم در برابر تحریم‌های آمریکا بایستیم

    کد خبر :411752

نخست وزیر روسیه درباره اعمال تحریم‌های جدید آمریکا علیه مسکو گفت که هیچ مسئله بحرانی اتفاق نخواهد افتاد و روسیه قادر است در مقابل این تحریم‌ها بایستد.

«دمیتری مدودوف» نخست وزیر روسیه درباره تحریم‌های واشنگتن علیه مسکو گفت که چنین محدودیت‌هایی این فرصت را فراهم می‌کند تا روسیه اقتصاد خود را توسعه دهد و مکانیسم‌های اقتصادی جدیدی را ایجاد کند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، مدودوف درباره تحریم‌های آمریکا علیه مسکو گفت که هیچ مسئله بحرانی اتفاق نخواهد افتاد ولی این تحریم‌ها ممکن است دولت روسیه را مجبور به اتخاذ تصمیماتی کند تا از شرکت‌های ویژه و شرکت‌های بزرگی که مشمول چنین تحریم‌هایی می‌شوند، حمایت کند. وی تاکید کرد، روسیه حتما می‌تواند در برابر این تحریم‌ها ایستادگی کند.

دیروز (سه‌شنبه) «هیثر نوئرت» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که وزارت متبوعش قصد دارد، به دلیل نقش ادعایی روسیه در حمله شیمیایی به یک جاسوس دوجانبه سابق در یکی از شهرهای انگلیس، تحریم‌های جدیدی علیه مسکو اعمال کند.

به گزارش فارس ،سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در این خصوص به خبرگزاری روسی اسپوتنیک گفته بود «امروز وزارت (خارجه آمریکا) به کنگره اطلاع داد که فدراسیون روسیه، ملزومات اجرایی قانون کنترل و حذف تسلیحات شیمیایی مصوب سال ۱۹۹۱ را اجرا نمی‌کند و ما قصد داریم که به همین دلیل، بر مبنای همین قانون، تحریم‌های جدیدی علیه روسیه اعمال کنیم».

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید