رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

اساس پیروی از نبوت و ائمه (ع)، پیروی از خط ولایت است

    کد خبر :411588

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه هدف اصلی دشمن ایجاد آشوب و فتنه در نظام اسلامی است، گفت: اساس پیروی از نبوت و ائمه (ع) این است که ولایت را محکم نگه داریم و این می‌تواند کشتی را به ساحل نجات و تمدن نوین اسلامی برساند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در مراسم تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: اگر به معارف دین اسلام و ره‌آورد پیامبر اعظم (ص) عمل کنیم، انسان بالفعل و فرشته بالقوه می‌شویم.

وی افزود: آن جامعه‌ای که پیامبر اکرم (ص) در صدد ساخت آن بود، جامعه‌ای است که در آن انسان‌ها فرشته خو هستند و افراد آن جامعه نسبت به یکدیگر مهربان‌ هستند. اساس دین ولایت و حکومت است و همه دستگاه‌ها باید بر اساس اسلام عمل کنند.

وی به ولایت‌مداری مردم لرستان اشاره و تصریح کرد: همه ما به ویژه مردم لرستان که جزو ولایت مدارترین مردم ایران هستند، دارای غیرت دینی هستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خاطرنشان کرد : مردم لرستان با همه وجودشان در همه میدان‌هایی که نظام جمهوری اسلامی نیاز به حضور آنها داشت، حضور یافتند و در زمان جنگ نیز این استان سر راه و میزبان میلیون‌ها رزمنده بود.

وی با اشاره به اینکه الی الله یعنی حاکمیت خدا و تجلی حاکمیت ربوبی خداوند در زمین، اظهار داشت: حکومت پیغمبر (ص)، امام معصوم (ع) و نائب امام معصوم (ع) تجلی توحید ربوبی خداوند است و گوهر درخشان به سعادت رسان، نفی کننده طاغوت‌ها، شرک‌ها و جهالت‌ها و میراث گران‌سنگ پیامبر (ص) ولایت و حکومت است.

ادیانی گفت: اساس پیروی از نبوت و ائمه (ع) این است که ولایت را محکم نگه داریم و این می‌تواند کشتی را به ساحل نجات و تمدن نوین اسلامی برساند.

به گزارش ایسنا، در پایان مراسم حجت الاسلام موسوی به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی لرستان معرفی و از زحمات حجت الاسلام حسینی رئیس سابق عقیدتی سیاسی این فرماندهی تقدیر شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید