شاندیزی سرمربی تیم فوتسال جوانان ایران شد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ۱۲:۴۷
    کد خبر :411141

فدراسیون فوتبال حمید شاندیزی را به عنوان سرمربی تیم فوتسال جوانان ایران معرفی کرد!

بحث انتخاب سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران وارد فاز تازه ای شده است. در حالی که قرار بود محمدرضا حیدریان هدایت این تیم را برای دومین دوره بازی های قهرمانی آسیا بر عهده بگیرد، اما وی به خاطر مسائلی از جمله «دخالت در کار کادر فنی و تحمیل افرادی به این کادر» به صورت غیر رسمی از سمت خود کناره گیری کرد.

حیدریان هیچ موقع در اینباره صحبت نکرد ولی مشخص بود که از این تصمیمات دلخور است. کمیته فنی و توسعه هم قصد داشت هدایت تیم جوانان را مجددا به علی صانعی بسپارد که صانعی هم بعد از مسابقات المپیک جوانان اعلام کرد در تیم های ملی فعالیت نخواهد کرد.

امروز سایت فدراسیون فوتبال حمید شاندیزی را به عنوان سرمربی تیم جوانان معرفی کرده است و خبری از نام حیدریان نیست.

مشخص نیست آیا شاندیزی گزینه قطعی و نهایی هدایت این تیم است یا خیر.

فدراسیون فوتبال نوشت: «دومین دوره مسابقات مقدماتی فوتسال آسیا د رحالی از نهم تا پانزدهم آذرماه به میزبانی ازبکستان برگزار می شود که شاندیزی، سرمربی تیم زیر ۲۰ سال اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو را به شرح زیر اعلام کرد:

سالار آقاپور از آذربایجان شرقی، حسین فروتن و مهدی مهدیخانی از اصفهان، مسعود یوسف از فارس، مهدی علیزاده از ایلام، علیرضا بیات از تهران، سجاد سرباز، سجاد عادلی پور، مهدی دهقان نژاد، محمد علی نیکنام، محمد مدح فریمانی، امید رستمی از خوزستان، سید بهداد شیخ احمدی و متن محمدی از کردستان، محمد جعفر گل از قم، سهند رضاپور از قزوین، رضا قنبری و عرفان حسین زاده از مازندران و مهدی زرچینی و بلال اسماعیلی از مرکزی.

به گزارش مهر ،اردوی فوق از ۲۱ آبانماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می شود و تا به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت.»

گروه بندی مرحله مقدماتی فوتسال جوانان آسیا به شرح زیر است:

گروه A: ایران، افغانستان، ترکمنستان

گروه B : ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان

تیم های اول هر گروه به همراه برنده دوم هر گروه به مرحله فینال که در کشور ترکمنستان و در تیر ماه سال ۹۸ برگزار می شود، صعود خواهند کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید