زلاتان ابراهیموویچ: لیگ برتر انگلیس را کمی بزرگ جلوه می‌دهند!

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۳۵
    کد خبر :411085

زلاتان ابراهیموویچ می‌گوید در توصیف‌هایی که از بالاترین سطح از فوتبال باشگاهی انگلیس می‌شود، اغراق صورت گرفته است.

زلاتان ابراهیموویچ جزو معدود بازیکنانی است که سابقه بازی در تمام لیگ‌های اروپایی (منهای بوندس‌لیگا) را دارد و به نظر او توصیف‌هایی که درباره لیگ برتر انگلیس می‌شود اغراق‌آمیز است.

ایبرا بخش زیادی از دوران بازیگری‌اش را در سری A سپری کرده، 4 فصل در لوشامپیونه، یک فصل در لالیگا و دو فصل هم در لیگ برتر انگلیس حضور داشته و اکنون هم برای تیم لس‌آنجلس گلکسی در MLS بازی می‌کند.

او در گفت‌و‌گو با نشریه فورفورتو اظهار داشت: من قبل از آمدن به آمریکا یک دوران بازیگری طولانی داشته‌ام و در کشورهای مختلف و باشگاه‌های متفاوتی بازی کرده‌ام. مردم به من می‌گفتند لازم نیست به انگلیس بروی چون اگر در انگلیس ناکام باشی می‌گویند پس آنقدرها هم که تصور می‌شد، خوب نبوده‌ای. همه مخالف رفتن من به لیگ برتر انگلیس بودند اما حدس بزنید چه شد؟ همین مخالفت‌ها به من انگیزه داد که به آنجا بروم و هیجانم را افزایش داد.

ابراهیموویچ ادامه داد: من لیگ برتر را دوست داشتم. به نظر من لیگ برتر بسیار انگیزه‌بخش و هیجان‌آور بود. به لیگ برتر توجه فراوانی می‌شود اما من فکر می‌کنم که از نظر کیفی، این لیگ را کمی بزرگتر از آن چیزی که هست جلوه می‌دهند و این شامل کیفیت بازیکنان و جنبه فنی بازی‌ها هم می‌شود با این حال ریتم بازی‌های لیگ برتر بالاست و حتی اگر بهترین هم باشی اما اگر نتوانی با ریتم و سرعتش کنار بیایی در آنجا موفق نمی‌شوی چون سرعت بازی‌های لیگ برتر بسیار زیاد است. من هم به خاطر اینکه به منچستریونایتد رفتم، افتخار می‌کنم و بسیار خوشحالم چون گزینه‌ای درست را انتخاب کردم. ما آنجا قهرمان شدیم و وضعیت من تا قبل از مصدومیتم خوب بود. خاطرات خوبی از یونایتد دارم و تا آخر عمر هوادار این تیم خواهم ماند. هواداران یونایتد حیرت‌آور هستند. هر جایی می‌رفتم پیراهن قرمز می‌دیدم و این فوق‌العاده بود. یونایتد بخش مهمی از دوران بازیگری من بود.

به گزارش تسنیم ،ایبرا افزود: همانطور که در زمان حضورم در انگلیس گفتم، شما (انگلیسی‌ها) خوش‌شانس هستید که من 10 سال پیش به لیگ برتر نرفتم. وقتی در 35 سالگی توانستم چنین کارهایی انجام دهم، تصور کنید اگر در 25 سالگی به آنجا می‌رفتم چه کارهایی می‌توانستم انجام دهم. اگر در آن سن و سال به انگلیس می‌رفتم داستان دیگری شکل می‌گرفت. وقتی من به لیگ برتر رفتم بعضی‌ها می‌گفتند که منچستریونایتد بازیکنی ویلچری آورده اما من تمام آنهایی که در تمام طول فصل لیگ برتر این حرف را می‌زدند را روی ویلچر نشاندم. این کاری بود که من انجام دادم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید