سارق به ۱۰۰ فقره سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کرد

  • حوادث
  • سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ۱۲:۲۴
    کد خبر :411042

معاون سرقت های وسایط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق سابقه داری خبر داد که تاکنون به ۱۰۰ فقره سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کرده است.

به گزارش مهر، سرهنگ سید شمس الدین میرزکی در تشریح این خبر گفت: سارق فردی به نام مهدی است که از سال ۹۵ در نقاط مختلف تهران از جمله قسمت های شمال شرقی، جنوب شرقی و غرب تهران اقدام به سرقت خودرو های از قبیل پراید، پژو، سمند و وانت مزدا مدل های نود به پایین که فاقد قفل نرم افزاری(ایموبلایزر) بودند، می کرد و پس از انتقال به کارگاهی در پاکدشت با همدستی دو تن دیگر اقدام به سرقت وسایل تزئینی ، اموال و اشیا با ارزش و قیمتی و لوازم داخلی خودرومی کرد و پس از آن خودرو را در نقطه ای خلوت رها می کردند.

سرهنگ میرزکی با اشاره به دستگیری سارق و یکی از همدستان وی ، عنوان داشت: تا کنون دو تن از مالخرانی که با این سارقان همکاری می کردند شناسایی و دستگیر و از آنها مقدار زیادی اموال سرقتی کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه یکیاز اینمالخرانکه پسر خاله مهدی سارق اصلی می باشد، اعلام داشت: این مالخر اموال باارزش و قیمتی را از طریق سایت های معتبر به فروش می رساند.

معاون سرقت های وسایط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه مهدی سارق اصلی این پرونده که تاکنون به بیش از ۱۰۰ فقره سرقت اعتراف کرده است به تازگی ( حدود ده روز قبل) از زندان آزاد شده و دارای چند فقره سابقه کیفری می باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید