آرمان رمضانی: با بودن دایی شانس خوبی برای قهرمانی داریم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ۱۵:۲۸
    کد خبر :410424

آرمان رمضانی، مهاجم تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که شاگردان علی دایی شانس خوبی برای قهرمانی در جام حذفی دارند.

آرمان رمضانی درباره شرایط فعلی سایپا و بازی این تیم برابر سپاهان در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: تیم ما وضعیت خوبی دارد و بعد از پیروزی برابر استقلال در جام حذفی، حال بازیکنان روحیه و انگیزه بالایی برای ادامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی دارند. حالا هم خودمان را آماده بازی با سپاهان می‌کنیم و امیدوارم که در این بازی هم نتیجه خوبی بگیریم.

وی دیدار با سپاهان را سخت توصیف کرد و افزود: بازی با سپاهان در اصفهان برای هیچ تیمی آسان نیست. آنها جزو تیم‌های خوب لیگ برتر هستند که نتایج خوبی هم گرفته‌اند، ولی ما هم سایپا هستیم و با حذف استقلال پتانسیل فنی خودمان را نشان دادیم. مقابل سپاهان هم با اینکه در زمین حریف بازی خواهیم کرد، اما دنبال گرفتن سه امتیاز هستیم.

مهاجم تیم فوتبال سایپا با اشاره به شانس قهرمانی تیمش در جام حذفی تصریح کرد: ما شانس خوبی برای قهرمانی در جام حذفی داریم. جدا از اینکه بازیکنان خوبی در سایپا هستند، ما علی دایی را روی نیمکت‌ داریم که تبحر خاصی در قهرمانی جام حذفی دارد. باید بازی به بازی جلو برویم و امیدوارم که در بازی با صنعت نفت هم برنده از زمین بیرون بیاییم و یک گام به قهرمانی نزدیک‌تر شویم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید