حضور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ۱۵:۰۰
    کد خبر :410384

دیدار ماشین سازی تبریز با استقلال تهران در حالی از دقایقی دیگر آغاز می شود که حضور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه برای تشویق ماشین سازی جالب توجه است.

دیدار تیم‌ های ماشین‌ سازی ‌تبریز و استقلال تهران از سری رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر، بعداز ظهر امروز دوشنبه از ساعت۱۵ در استادیوم اختصاصی بنیان دیزل آغاز می ‌شود.

از حاشیه های قبل از بازی امروز می توان به بارش باران در ورزشگاه و سردشدن هوا اشاره کرد.

هم اکنون نزدیک ۲ هزار نفر در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز حضور دارند و منتظر شروع شدن بازی هستند. بیشتر این تماشاگران از طرفداران تراکتورسازی هستند که با پرچم های سبز و قرمز ماشین سازی و تراکتور به ورزشگاه آمده اند.

تشویق شدید سید مهدی رحمتی بازیکن آذری زبان استقلال در ورزشگاه تبریز یکی دیگر از حاشیه های بازی امروز است. رحمتی در حالی که مشغول گرم کردن خودش بود به شدت از طرف هواداران ماشین سازی تشویق شد.

در قسمت دیگری از ورزشگاه نیز هواداران استقلال حضور دارند که آنها نیز مشغول تشویق بازیکنان تیم استقلال هستند. تعداد هواداران استقلال به ۲۰۰ نفر می رسد.

ماشین سازی تبریز امروز در خانه به امید کسب دومین پیروزی خودش در لیگ برتر امسال است.

البته استقلال نیز در آن سوی میدان وضعیت خوبی ندارد و در هفته های اخیر نتایج خوبی نگرفته و حاشیه های زیادی نیز پیرامون این تیم شنیده می شود.

استقلال هم اکنون با ۱۴ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد و ماشین سازی نیز با ۱۰ امتیاز در رده دوازدهم جدول جای دارد.

به گزارش مهر، محمدرضا مهاجری سرمربی تیم ماشین سازی که در اوایل فصل در تراکتورسازی فعالیت می کرد و اخیرا به ماشین سازی اضافه شده امروز به شدت از سوی هواداران تشویق شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید