لیونل مسی خواهان بازی مقابل اینتر شد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۵۲
    کد خبر :410086

کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا قصد دارد ریسک کند و در بازی دوم تیمش مقابل اینتر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود.

نشریه اسپورت کاتالونیا مدعی شده است که لیونل مسی نه تنها در لیست بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا برای سفر به میلان و مصاف با اینتر در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته بلکه خواهان بازی در این مسابقه شده است.

مسی دو هفته (28 مهر) پیش در جریان بازی تیمش مقابل سویا در لالیگا، دچار شکستگی استخوان دست شد و گفته شد که ریکاوری او حداقل سه هفته به طول خواهد انجامید اما او می‌خواهد زودتر از موعد برگردد چرا که روند درمان او بسیار مثبت بوده است و او از چند روز پیش به تمرینات کاتالان‌ها برگشته است. با این حال مشخص نیست که آیا کادر پزشکی بارسلونا به مسی اجازه بازی مقابل اینتر را بدهد و اگر هم این اتفاق صورت بگیرد او در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد یا نه.

در هر صورت چیزی که در مورد مسی قطعی شده این است که او به عنوان یک توریست یا صرفاً یک همراه، با بارسلونایی‌ها به میلان سفر نمی‌کند و اسم او در لیست بازیکنان این تیم قرار گرفته است.

مسی به دلیل مصدومیت 4 بازی اخیر بارسلونا را شامل بازی رفت این تیم مقابل اینتر و ال‌کلاسیکو را از دست داده اما آبی‌و‌اناری‌ها تمام این بازی‌ها را برده‌اند و نبود کاپیتان‌شان را آنقدرها احساس نکرده‌اند.

بارسلونا سه‌شنبه هفته جاری میهمان اینتر است و با بردن این بازی صعودش را قطعی خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید