تویوتا لندکروز 2019 معرفی شد

  • خودرو
  • یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ۱۸:۰۳
    کد خبر :409534

لندکروز را باید یکی از محصولات تویوتا دانست که سالهاست با تغییرات جزیی روانه بازار شده است. اینبار ها هم تویوتا تصمیم گرفت مدل 2019 این شاسی بلند را بدون هیچ تغییر معرفی نماید.

این خودرو که بعنوان سمبل شاسی بلند های جهان به شمار می رود از پلت فرم شاسی جدا از بدنه سود می برد و همچون گذشته با ظرفیت 8 نفر و مجهز به سیستم چهار چرخ متحرک بسیار توانا و سیستم تعلیق دینامیک کینتیک هیدرولیک تویوتا عرضه خواهد شد.

نیروی لازم برای این غول چند تنی بر عهده پیشرانه 8 سلیندر 5.7 لیتری 381 اسب بخاری نهاده شده است. همچنین قدرت این نیروگاه توسط جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می گردد.از آنجایی که این پیشرانه 90 درصد گشتاورش را دور موتور 2200 دور بر دقیقه ارائه می کند می توان بر روی قابلیت یدک کشی آن حساب ویژه ای باز کرد.قابل ذکر است توان یدک کشی لندکروز برابر با 3374 کیلوگرم است.

به گزارش پردیس خودرو، این قابلیت باعث شده لندکروز مدل 2019 با تمامی امکانات لازم یدک کشی شامل خنک‌کننده روغن پیشرانه و کنترلر ترمز تریلر عرضه گردد. این خودرو همچنین از سیستم کنترل تریلر سود می‌برد که از طریق سیستم ایمنی VSC کار می‌کند.

سیستم چهار چرخ متحرک لندرکروز از نوع دیفرانسیل لغزش محدود تورسن بوده و در هنگام رانندگی جاده ای گشتاور را بصورت 60 به 40 بین محور های عقب و جلو تقسیم خواهد کرد.این خودرو هنگامی که تشخیص دهد جاده لغزنده است بیشترن گشتاور را به محوری اعمال خواهد کرد از چسبندگی بیشتری با زمین برخوردار است. همچنین سیستم کنترل کشش فعال از ترمز و فشار پدال گاز به منظور کنترل اسپین چرخ سود می‌برد.

لندکرور به سیستم کرال کنترل نیز مجهز شده است . این سیستم همانند کروز کنترل است که در شرایط آفرود سرعت خودرو را تنظیم می نماید. نیاز به گفتن نیست که این بلند قامت تویوتا از جعبه دنده انتقال دو سرعته با دنده سنگین نیز سود می برد.

لندکروز مدل 2019 تنها با یک تریم در بازار آمریکا عرضه می گردد که تقریبا به تمامی امکانات مجهز شده است.تنها سیستم اطلاعات و سرگرمی برای ردیف دوم است که بعنوان آپشن قابل سفارش است مابقی تجهیزات استاندارد این خودرو عبارت اند از صندلی‌های تهویه دار و گرم شونده، غربیلک فرمان گرم شونده، ورود بدون کلید، مونروف برقی، سیستم تهویه مطبوع 4 ناحیه‌ای به همراه 28 دریچه هوا (!)، سیستم صوتی پریمیوم JBL، شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند.

لندکروط 2019 نیز به بسیاری از سیستم های کمک راننده و ایمنی نظیر سیستم پیشگیری از برخورد با تشخیص عابران پیاده، هشدار خروج از مسیر، کروز کنترل راداری و… مجهز شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید