تحویل تیبا دوگانه سوز و سایپا کوییک امکان ندارد؛ مشتریان تعویض کنند

    کد خبر :409351

سایپا در اطلاعیه اعلام کرد که بدلایلی، امکان تحویل برخی از محصولات خود در خرید های نقدی شهریور ماه را ندارد و بجای آن خودروهای دیگر را تحویل خواهد داد.

براساس این اطلاعیه مشکلی برای تحویل خودروهای کیا سراتو، ساینا دنده ای و سایپا ۱۳۱ وجود ندارد اما مشتریان که جز تعهدات نقدی شهریور ماه محسوب می شوند و کوییک و تیبا دوگانه سوز را ثبت نام کرده اند، به جای تحویل خودروهای مورد نظر باید از گزینه های جایگزین استفاده کنند.

به عبارتی مشتریانی که کوییک و ثبت نام کرده اند می توانند دیگر خودروی ملی سایپا ،یعنی ساینا اتوماتیک را تحویل بگیرند. همچنین کسانی که اقدانم به ثبت نام تیبا دوگانه سوز کرده بودند حالا در صورت تمایل می توانند تیبا بنزینی در رنگ های متنوع را تحویل بگیرند.

به گزارش پردیس خودرو، قابل ذکر است سایپا هیچ اجباری را برای تعویض محصولات پیش فروش شده با خودروهای جایگزین را تعیین نکرده و شاید این بدان معنا باشد که در آینده احتمال برطرف شدن مشکلات تولید این دو خودروی ملی باشد.قابل ذکر است مشخصا عدم تحویل کوییک و تیبا دوگانه سوز ربطی به تحریم ها نخواهد داشت چرا که بنا بر اصرار سایپا کوییک و تیبا بر اساس دانش بومی تولید شده و کمترین وابستگی را به خارج از کشور دارد. همچنین سراتو که بطور تمام و کمال و بصورت CKD وارد کشور می شود بدون مشکل به خریداران تحویل خواهد شد. بنابریان به نظر می رسد مشکل تولید این دو خودرو باید در جایی دیگر جستجو کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید