سپاهان با چهره‌ای متفاوت در لیگ برتر و جام حذفی

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ۱۲:۵۳
    کد خبر :409287

تیم فوتبال سپاهان که ظاهرا راه نسبتا همواری را در جام حذفی داشت، به سختی توانست به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کند.

به گزارش مهر، تیم فوتبال سپاهان که چهره‌ای مقتدر در لیگ برتر ارائه داده و توانسته با نتایج درخشانش بعد از سالها افت در این مسابقات چهره مدعی گرفته و بعد از پدیده در رده دوم جدول قرار داشته باشد، در جام حذفی نیز توانست با پیروزی در سه بازی به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یافته تا از شانس قابل ملاحظه‌ای برای قهرمانی در این رقابتها نیز برخوردار باشد.

سپاهان در جام حذفی به ترتیب با شهرداری ماهشهر، نساجی و مس کرمان بازی کرد. دو بازی با دو تیم لیگ یکی و یک بازی با تیم لیگ برتری پایین جدولی در اصفهان ظاهرا نشان از مسیر نه چندان سخت سپاهان برای صعود به نیمه نهایی می دهد.

اما شاگردان قلعه نویی در دو بازی آخرشان مقابل نساجی در اصفهان و مقابل مس در کرمان کارشان به ضربات پنالتی کشید و در نهایت با حکم این ضربات موفق به صعود به مرحله بعدی رقابتها شدند.

سپاهانی‌ها بر خلاف لیگ برتر که چهره‌ای مقتدر دارند، در جام حذفی نه چندان مقتدرانه، اما به هرحال به جمع ۴ تیم مرحله پایانی صعود کردند تا از شانس خوبی برای قهرمانی در این مسابقات بهره مند باشند. این تیم را می توان یکی از معدود تیم هایی دانست که از شانس خوبی برای دبل کردن در این فصل برخوردارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید