واعظی:دولت در هیچ شرایطی سیاست‌های آمریکا را نمی‌پذیرد

  • سیاسی
  • یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۲۶
    کد خبر :408993

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی از حضور رئیس دفتر رئیس جمهور در جلسه صبح امروز این فراکسیون خبر داد و گفت:واعظی می گوید دولت به دنبال آن است که سیاست های آمریکا را تحت هیچ شرایطی نپذیرد.

مهرداد لاهوتی در گفتگو با مهر درباره جلسه صبح امروز فراکسیون مستقلان ولایی اظهار داشت: آقای واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور برای بررسی مسائل سیاسی و اقتصادی کشور در این جلسه حضور یافت.

وی با اشاره به مباحث مطرح شده در این جلسه، گفت: یکی از تأکیدات اصلی رئیس دفتر رئیس جمهور این بود که در شرایط فعلی، مجلس و دولت با هم وحدت داشته باشند و اتحاد خود را به دشمنان نشان دهند.

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی تصریح کرد: رئیس دفتر رئیس جمهور درباره سیاست دولت برای مقابله با تحریم ها، بیان کرد که دولت به دنبال آن است که در برابر این تحریم ها مقاومت کند و سیاست های آمریکا را تحت هیچ شرایطی نپذیرد.

لاهوتی افزود: یکی از تأکیدات اصلی در آن جلسه آن بود که در شرایط فعلی، همه باید برای رفع مشکلات مردم گام برداریم و یکدیگر را محکوم نکنیم.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه درباره اقدامات دولت برای راهپیمایی اربعین حسینی هم مطالبی عنوان شد، تصریح کرد: طبق گفته رئیس دفتر رئیس جمهور تلاش های زیادی برای برگزاری باشکوه این مراسم، از سوی دولت صورت گرفت و برای حل مشکلاتی چون نحوه توزیع ارز به زائران در سالهای آینده، تمهیدات بیشتری در نظر گرفته می شود.

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه بر ضرورت ملاقات نمایندگان با رئیس جمهور تأکید شد و قرار بر این شد که در وهله اول مقدمه نشست اعضای فراکسیون مستقلان ولایی با رئیس جمهور در اولین فرصت فراهم شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید