مسعود رهنما در جلسه کمیته فنی فدراسیون جهانی شرکت می‌کند

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۱۳
    کد خبر :408963

سرمربی سابق تیم ملی کاراته به همراه این تیم راهی مادرید شد تا امروز در جلسه کمیته فنی فدراسیون جهانی شرکت کند.

در حاشیه بیست و چهارمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان کمیته های زیر مجموعه فدراسیون جهانی تشکیل جلسه خواهند داد. کمیته فنی هم با حضور تمامی اعضا از جمله مسعود رهنما نماینده کاراته ایران در این کمیته، جلسه سالیانه خود را برپا خواهد کرد.

رهنما در این خصوص گفت: معمولا قبل از هر رویداد رسمی برگزاری جلسه در دستور کار کمیته قرار می گیرد. در مادرید هم قبل از آغاز رقابتهای جهانی یک جلسه رسمی برگزار می شود که دستور کار آن از ماه ها قبل ارسال شده است. در این جلسه پیشنهادات مختلفی که از طرف اعضا ارائه شده است بررسی می شود و پس از جمع بندی دبیر کمیته، در خصوص آنها تصمیم گیری می کنیم.

وی ادامه داد: اگر هر کدام از این پیشنهادات به تصویب برسد ابتدا به کمیته اجرایی و سپس به هیات رئیسه فدراسیون جهانی ارجاع داده می شود تا در صورت تصویب به عنوان مقررات WKF به کشورهای عضو ارجاع شود.

عضو ایران کمیته فنی فدراسیون جهانی ادامه داد: در جلسه امروز که ساعت ۱۶ در هتل اصلی مسابقات تشکیل خواهد شد، ۱۵ پیشنهاد مطرح می شود که طریقه آزمون از مربیان و چگونگی رفتار مربیان و کنترل رفتار آنان در کل دوره مسابقه با بازیکنانشان حتی در سالن تمرین، مرور مصوبات قبل و بررسی درخواست یک مربی برای اخذ مدرک فنی از کشور چک و مشخص کردن زمان جلسه بعدی و مروری بر موارد فنی کاتا از مهمترین آنها است.

رهنما در پایان گفت: دوره قبل در تنریف اسپانیا من یکی از سه نفر ممتحنین آزمون مربیگری بودم. اکنون نیز تمام تلاشم این است که با حضور جدی و موثر در جلسات این کمیته بتوانم کمکی به توسعه کاراته در جهان و خصوصا مربیان ایرانی داشته باشم.

به گزارش مهر، بیست و چهارمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان از صبح سه شنبه در مادرید آغاز می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید