برپایی اُپرای ایرانی با حضور 3 خواننده مطرح عرصه موسیقی

    کد خبر :408862

اُپرای «برانگیخته» با حضور سالار عقیلی، روزبه بمانی و روزبه نعمت‌اللهی دی ماه امسال در تالار بزرگ وزارت کشور روی صحنه می‌رود.

اُپرای «برانگیخته» که روایتی عاشقانه از «هفت شهر عشق عطار» است، در هفت پرده و با حضور سالار عقیلی، روزبه بمانی و روزبه نعمت‌اللهی روی صحنه خواهد رفت و در این اُپرا علاوه‌بر اجرای برخی آثار به‌عنوان خواننده، نقش‌آفرینی‌هایی را نیز به عهده خواهند داشت.

در توضیح مقدماتی این اجرا آمده است:

«طی سال‌های اخیر تجربیات مختلف و البته محدودی از این گونه هنری در ایران روی صحنه رفته است و اُپرای «برانگیخته» در تلاش است با به کارگیری تجربیات و تحقیقات فراوان در این زمینه، اجرایی در خور شان و بسیار ویژه را با حضور بازیگران و ستاره‌های سرشناس سینمای ایران روی صحنه ببرد.

هنرمندان پیشکسوت و با سابقه‌ای چون اسفندیار قره‌باغی، ودود موذن، عباس عابدین‌زاده و نیز سولیست‌های اُپرای «برانگیخته» هستند که در بخش‌های مختلف به هنرنمایی خواهند پرداخت. این در حالی است که فهرست بازیگران اُپرای «برانگیخته»، معرفی تیم کارگرانی و جزئیات بیشتری از این اجرا به‌زودی و همزمان با آغاز پیش فروش بلیت‌های این برنامه در اختیار رسانه‌ها و علاقمندان قرار خواهد گرفت. »

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید