اظهارنظر نایب قهرمانان کانوی زنان جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا

  • ورزشی
  • شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۱۵
    کد خبر :408563

تیم کانوی زنان جوانان ایران موفق شد در مسابقات قهرمانی آسیا بر سکوی دوم قرار بگیرد.

اولین دوره مسابقات اسلالوم قهرمانی زیر 23 سال و جوانان آسیا در رودخانه کرج در حال برگزاری است. این رقابت‌ها امروز با برگزاری مسابقات تیمی دنبال خواهد شد. قایقرانان در 7 ماده کایاک و کانو در بخش بانوان و آقایان، زیر 23 سال و جوانان به مصاف حریفان رفتند. در کانو بانوان زیر 23 سال نمایندگان تایلند اول، نمایندگان کشورمان با ترکیب یاسمن رضا سلطانی، دنیا محمدی و فائزه روناسی در رده دوم و نمایندگان هند سوم شدند.

دنیا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص این مسابقات اظهار داشت: سطح مسابقات بالا بود و خداراشکر در بخش تیمی نتیجه خوبی گرفتیم. اگر اعزام ما به کشور دیگری بود مطمئنا این تعداد قایقران از ایران اعزام نمی‌شدند اما با میزبانی ایران، تیم کامل اعزام شد.

یاسمن رضا سلطانی نیز در خصوص این مسابقات یادآور شد: در بخش تیمی به مدال نقره رسیدیم و باید در بخش انفرادی هم برای کسب بهترین مدال تلاش کنیم. در اسلالوم کشورهای شرق آسیا قدرتمند هستند و همین امر باعث شد تا با حضور این تیم‌ها سطح مسابقات بالا باشد.

ملی پوش کشورمان در خصوص میزبانی ایران گفت: میزبانی ایران خیلی خوب بود. زمان کمی برای برگزاری مسابقات داشتند اما کار با بهترین شرایط انجام شد.

فائژه روناسی نیز در ادامه در خصوص سطح مسابقات اسلالوم زیر 23 قهرمانی آسیا به خبرنگار تسنیم، گفت: سطح مسابقات بالا بود و خوشبختانه در بخش کانوی تیمی زیر 23 به مدال نقره رسیدیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه اردوهای پی در پی و مدام داشتیم، توانستیم آمادگی کامل داشته باشیم. برای مسابقات سطح آب بالا بود و باید برای مسابقات قهرمانی آسیا شرایط همین طور باشد و ما هم در همین آب تمرین کرده بودیم و مشکلی نداشتیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید