عضو هیات رئیسه مجلس: قانون بازنشستگی استثناء پذیر نیست / اگر مدیر بازنشسته‌ای تا ۲۶ آبان کنار نرود، دستگاه‌های نظارتی موظفند تا با آن‌ها برخورد کنند

  • سیاسی
  • شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۱۰
    کد خبر :408118

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: قانون منع به کارگیری بازنشستگان هیچ کس را استثناء نکرده است.

علی اصغر یوسف نژاد در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس این قانون تمامی بازنشستگان باید حداکثر تا 26 آبان ماه جاری از سمتشان کناره گیری کنند.
وی گفت: اگر سازمان و یا فردی بخواهد از این قانون تمرد کند و پس از مهلت قانونی همچنان بر ماندن پافشاری کند، دستگاههای نظارتی به خصوص دیوان محاسبات موظف است تا با آنها برخورد قانونی داشته باشند.
نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود افزود: این قانون شامل افرادی هم می شود که تا مهلت تعیین شده بازنشسته خواهند شد.
یوسف نژاد اظهارداشت: این افراد نیز به تبعیت از قانون باید پست خود را ترک کنند و جایشان را به جوانترها بدهند.
نایب رئیس کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی استثناء شدن روسای برخی فدراسیون ها از جمله فوتبال را هم از این قانون رد کرد و گفت: در این قانون برای هیچ فردی و سازمان دولتی و عمومی استثناء قایل نشده است.
وی افزود: طبق این قانون تمام دستگاههای دولتی و عمومی که از بودجه عمومی کشور ارتزاق می کنند باید به این قانون منع به کارگیری بازنشستگان تن دهند.
قانون منع بازنشستگی اواخر تابستان سال جاری با رای اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب و به تایید شورای نگهبان رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید