ایران میزبان رقابت‌های بین‌المللی دو گانه شد

  • ورزشی
  • شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ۹:۴۵
    کد خبر :408108

برای اولین بار مسابقات دوگانه بین المللی آقایان و بانوان ایران وارد تقویم رسمی ITU شد.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت فدراسیون ورزش سه گانه، پس از سال ها تلاش و پی گیری فدراسیون و محمد علی صبور(رئیس اسبق فدراسیون سه گانه) در خصوص برگزاری رویداد بین المللی دوگانه و سه گانه در ایران، اتحادیه جهانی ورزش سه گانه (ITU) به طور رسمی با میزبانی ایران از مسابقات بین المللی دوگانه در دو بخش آقایان و بانوان موافقت کرد.

پس از دیدارهای متعدد صبور با خانم کاسادو و مذاکره در مورد برگزاری این مسابقات و پس از ارائه شرایط برگزاری، زمان و مکان پیشنهادی ایران در جلسه با ریاست اتحادیه جهانی همزمان با بازی‌های آسیایی جاکارتا و موافقت ضمنی خانم کاسادو با برگزاری این رقابت ها، این موضوع در جلسه هیئت اجرایی اتحادیه در گلد کوست استرالیا مطرح و مورد استقبال اعضا قرار گرفت. در پی این موضوع تیم اجرایی اتحادیه، شرایط گنجاندن این رویداد در تقویم رسمی ITU را بررسی و صبح امروز موافقت رسمی خود را با افزودن مسابقات دوگانه بین المللی آقایان و بانوان به میزبانی ایران در تقویم مذکور اعلام کردند.

به این ترتیب ایران برای نخستین بار میزبان رقابت های بین المللی دوگانه در دو بخش آقایان و بانوان شد که مقرر است هر ساله در مورخه یک نوامبر برابر با 10 آبان ماه برگزار شود که اولین دوره این مسابقات در تاریخ یک نوامبر 2019 برابر با 10 آبان ماه 1398 به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

این دستاورد بزرگ در حالی با رایزنی ها و تلاش مستمر 11 ساله فدراسیون حاصل شد که با توجه به شرایط خاص پوشش ورزشکاران خانم در ایران مذاکرات و جلسات متعدد و پیگیری‌های اداری فراوانی را طلب می کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید