آنچلوتی: بیشتر از اینکه هیجان‌زده باشم، عصبانی هستم

  • ورزشی
  • شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ۹:۲۵
    کد خبر :408029

کارلو آنچلوتی از دست شاگردانش عصبانی و معتقد است امپولی بهتر از ناپولی بازی کرده است.

کارلو آنچلوتی که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در چارچوب هفته یازدهم سری A ایتالیا در ورزشگاه سن‌پائولو، میهمان خود امپولی را با نتیجه 5 بر یک در هم کوبیدند، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: بیشتر از اینکه هیجان‌زده باشم، عصبانی هستم چون نتیجه می‌گوید که ما بازی فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشتیم، اما به لحاظ عملکردی امپولی بازی بهتری را نسبت به ما انجام داد. آنها بازی را بیشتر تحت‌کنترل داشتند و نوآورتر بودند و تا زمانی که بازی 4 بر یک به سود ما بود، واقعاً در دردسر بودیم.

وی افزود: ما در حالی مقابل رم به یک تساوی رضایت دادیم که بازی به مراتب بهتری را ارائه دادیم، اما در این بازی تنها خوب برنده شدیم و نتیجه‌ای فراتر از شایستگی‌های‌مان کسب کردیم. پس از اینکه سوت پایان بازی به صدا در آمد، به آئورلیو آندره‌آتزولی – سرمربی امپولی – گفتم که امپولی عالی بازی کرد و واقعاً تحت‌تأثیر قرار گرفتم. شاید او با خودش فکر کرده باشد که من شوخی کرده‌ام، اما کاملاً جدی گفتم. ما در حمله تحرک لازم را نداشتیم و امپولی بهتر از ما بازی کرد.

سرمربی ناپولی تصریح کرد: حتی از دست مرتنس عصبانی شدم! او بیشتر داشت در پست بال بازی می‌کرد و به او گفتم که اگر می‌خواهی گل بزنی باید بیشتر به مرکز متمایل بشوی که او هم در پاسخ به من گفت که دادن پاس گل هم مهم است. به هر حال او در این بازی هت‌تریک کرد و یک پاس گل هم داد.

به گزارش تسنیم ،آنچلوتی در پاسخ به این پرسش که «آیا از زوج مرتنس و اینسینیه در بازی سه‌شنبه مقابل پاری‌سن‌ژرمن استفاده خواهید کرد؟»، خاطرنشان کرد: مرتنس در حال حاضر در فرم و شکل فوق‌العاده‌ای است. سخت است که مرتنس و اینسینیه را از ترکیب بیرون گذاشت، اما آرکادیوش میلیک هم در این بازی 10 دقیقه بازی کرد و در کنار به ثمر رساندن یک گل، عملکرد خوبی هم داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید