تصادف خونین در بزرگراه آزادگان

  • حوادث
  • پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ۱۵:۰۹
    کد خبر :407097

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مصدومیت شش تن در پی تصادف چهار دستگاه خودرو در اتوبان آزادگان خبرداد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این حادثه گفت: وقوع حادثه رانندگی در ساعت ۸:۲۱ صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه ۱۲۵ را به محل حادثه واقع در مسیر شرق به غرب اتوبان آزادگان، نرسیده به اتوبان ساوه اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد تصادف میان چهار دستگاه خودرو شامل یک دستگاه وانت‌مزدا، یک دستگاه نیسان، یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پیکان رخ داده و در پی آن بنزین زیادی نیز از باک یکی از خودروها در محل نشت کرده است که همین موضوع ریسک حادثه را افزایش داده بود.

ملکی با بیان اینکه تا پیش از رسیدن عوامل آتش نشانی شش نفر از سرنشینان خودروها شامل دو مرد و دو زن که بین ۴۰ تا ۵۰ سال سن داشتند به همراه دو پسر بچه ۵ و ۶ ساله از خودروها خارج شده بودند، گفت: این افراد دچار مصدومیت شده بودند از سوی آتش‌نشانان برای انتقال به مراکز درمانی در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند و همزمان گروه دیگر نیز اقدام به ایمن‌سازی محل و جلوگیری از نشت بنزین از باک خودرو کردند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد، گفت: عوامل آتش نشانی پس از ایمن سازی محل در ساعت ۹:۱۷ به عملیات خود خاتمه دادند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید