اجرای زنده 2 خواننده مشهور پاپ در فینال لیگ قهرمانان آسیا

    کد خبر :406529

بنیاد فرهنگی هنری رودکی در تدارک ساخت دو قطعه پاپ برای اجرا در فینال لیگ قهرمانان آسیاست.

بنیاد فرهنگی هنری رودکی که پیش از این در همکاری با فدراسیون فوتبال دو قطعه را برای سرود ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ تولید کرده بود، در تدارک آن است که با دو خواننده پاپ قطعاتی را برای دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی اجرا کند.

گفته می‌شود بنیاد رودکی در دومین همکاری خود با فدراسیون فوتبال در نظر دارد که قطعات پاپ را اجرا کنند؛ چراکه آن طور که باید قطعه سنتی «یازده ستاره» که سرود رسمی ایران در جام جهانی بود، محبوبیت چندانی کسب نکرد.

غلامحسین زمان آبادی مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال درباره برنامه‌های فرهنگی فدراسیون فوتبال در زمان برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، به خبرنگار حوزه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به احتمال فراوان پیش از شروع بازی اجرای زنده کنسرت خواهیم داشت که این مراسم برای نخستین بار در فوتبال ایران برگزار می‌شود. با دو خواننده مطرح پاپ کشورمان مذاکراتی انجام داده ایم که بی شک اجرای آن‌ها مورد استقبال تماشاگران قرار می‌گیرد.

علیرضا پولاد مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی هم این خبر را تایید کرد. این نشان می‌دهد که همکاری بنیاد رودکی و فدراسیون فوتبال برای دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن قطعی است.

البته پولاد اعلام کرد که هنوز خوانندگان این برنامه مشخص نیستند و مسئولان بنیاد و فدراسیون فوتبال، در حال مذاکره با چند خواننده هستند.

گفتنی است؛ دیدار لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن، ۱۹ مهرماه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید