اعلام زمان قرعه‌کشی لیگ برتر تنیس روی میز مردان و بانوان

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ ۱۳:۱۶
    کد خبر :406354

زمان برگزاری مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز در دو بخش مردان و بانوان مشخص شد.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز، جلسه قرعه کشی مسابقات لیگ برتر در فصل 97 روزهای شنبه و یکشنبه 12 و 13 آبان برگزار می شود که تیم‌های شرکت کننده حریفان خود را خواهد شناخت.

قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر مردان باشگاه‌های کشور ساعت 10 صبح روز شنبه 12 آبان ماه برگزار می‌شود و پتروشیمی بندر امام (ره)، دانشگاه آزاد اسلامی، رعد پدافند هوایی، دانشگاه یزد، هیئت کردستان، نفت آبادان، هیئت بابل هفت تیمی هستند که برای حضور در این پیکارها اعلام آمادگی کردند و احتمال حضور منطقه آزاد اروند نیز وجود دارد.

مسابقات این فصل در 6 مرحله انجام خواهد شد که تیم‌ها به‌صورت دوره ای رفت و برگشت مسابقه می دهند که 4 مرحله آن در مرحله مقدماتی و 2 مرحله پایانی پلی‌آف خواهد بود.

همچنین رقابت‌های لیگ برتر بانوان ساعت 10 صبح روز یکشنبه 13 آبان ماه برگزار خواهد شد و قرار است تیم‌های نامی نو اصفهان، مس کرمان، شهرداری شهربابک، دیجی تندرست، باشگاه ایرانیان کرج، مناطق نفت‌خیز جنوب، دانشگاه آزاد اسلامی در این مسابقات شرکت کنند که امکان اعلام آمادگی برخی تیم‌های دیگر نیز وجود دارد.

مسابقات این فصل در 4 مرحله انجام خواهد شد که تیم‌ها به‌صورت دوره‌ای رفت و برگشت مسابقه می دهند که 3 مرحله آن در مرحله مقدماتی و یک مرحله پایانی پلی‌آف خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید