جمع آوری روزانه٣٠٠٠ تن زباله از کربلا

    کد خبر :406158

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار تهران گفت: روزانه ٣٠٠٠ تن زباله از مسیرهای منتهی به حرم حضرت ابوالفضل (ع) و امام حسین (ع) تحت نظارت شهرداری کربلا جمع آوری و توسط ماشین آلات به مراکز تخلیه منتقل شد.

مجتبی یزدانی صبح امروز با حضور در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از مراسم صبحگاهی پاکبانان شهرداری تهران در کربلا با بیان اینکه ۸۵۰ نفر از خدام الحسین(ع) در ۲ شیفت کاری از ساعت‌های ۷ صبح تا ۱۴ بعدازظهر و۱۴ تا ۲۰ شب نسبت به رفت و روب و نگهداشت شهر در محدوده مشخص شده اقدام کردند، اضافه کرد: روزانه ٣٠٠٠ تن زباله از مسیرهای منتهی به حرم حضرت ابوالفضل (ع) و امام حسین (ع) تحت نظارت شهرداری کربلا جمع آوری و توسط ماشین آلات به مراکز تخلیه منتقل شد.

وی اظهار کرد: مسئولان استانداری کربلا، تولیت آستان امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل، فرماندار، شهرداری و معاون خدمات شهری شهرداری کربلا در دیدارهای مختلف از فعالیت ها و اقدامات شهرداری تهران رضایت کامل داشتند.

به گزارش  اعزامی ایسنا به کربلا،یزدانی با اشاره به عشق و علاقه خدام الحسین(ع) شهرداری تهران گفت: این سطح از کار که به عشق و اعتقاد نسبت به امام حسین (ع) انجام شد برای عراقی ها بسیار جالب بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید