رونی: مورینیو مربی خیلی باتجربه‌ای است

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۴۸
    کد خبر :406109

وین رونی ضمن تمجید از ژوزه مورینیو، ابراز امیدواری کرد تیم سابقش بتواند اوضاع فعلی را تغییر دهد و به جمع مدعیان بازگردد.

وین رونی که در طول دوران 13 ساله حضورش در منچستریونایتد با این تیم پنج قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است، می‌گوید بازیکنان منچستریونایتد هنوز پشت سرمربی پرتغالی خود هستند.

منچستریونایتد در حال حاضر در رده هشتم لیگ برتر انگلیس است و با تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول که در بالای جدول قرار دارند، 9 امتیاز اختلاف دارند که این باعث شده تا ژوزه مورینیو تحت‌فشار باشد، هرچند شیاطین سرخ در سه بازی اخیر خود در لیگ برتر شکست نخورده‌اند و دو پیروزی مقابل تیم‌های نیوکاسل و اورتون کسب کرده‌اند و برتری‌شان در خانه چلسی را هم در واپسین لحظات با تساوی عوض کردند.

وین روین، ستاره تیم فوتبال دی‌سی‌یونایتد آمریکا در گفت وگو با شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی اسپورت» گفت: منچستریونایتد در حال حاضر دوره سختی را سپری می‌کند، اما ژوزه مورینیو مربی خیلی باتجربه‌ای است و من فکر می‌کنم بازیکنان هم باید یک مقدار بهتر کار کنند. امیدوارم آنها بتوانند اوضاع را با کسب چند پیروزی تغییر دهند و به تیم‌های بالا جدول فشار وارد کنند و به رده‌های بالای جدول بازگردند، چیزی که همه ما می‌خواهیم ببینیم.

مهاجم پیشین شیاطین سرخ با اشاره به اختلافات بین پل پوگبا و ژوزه مورینیو و شائبه کم‌کاری این هافبک فرانسوی به خاطر همین اختلافات اظهار داشت: با توجه به تجربه‌ام باید بگویم تا حالا نه دیده‌ایم و نه شنیده‌ام که بازیکنی به خاطر اختلافش با سرمربی نخواهد بازی کند. به عنوان یک بازیکن فکر نمی‌کنم که بازیکنی بتواند این کار را کند. در هر شرایط باید به باشگاه، هواداران و البته هم‌تیمی‌ها احترام گذاشت.

وی ادامه داد: من فکر نمی‌کنم هیچ بازیکنی در منچستریونایتد باشد که نخواهد برای ژوزه مورینیو بازی کند. اطمینان دارم همه آنها پشت صحنه سخت در تلاش هستند تا به نتیجه لازم برسند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید