سیمئونه: هم از نتیجه راضی‌ام هم از عملکرد تیم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۳۱
    کد خبر :405933

دیه‌گو سیمئونه از عملکرد شاگردانش در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا تمجید کرد.

تیم فوتبال اتلتیکو مادرید شب گذشته (سه شنبه) در دور رفت از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا (کوپا دل‌ری) موفق شد میزبان دسته چهارمی‌اش تیم سنت آندرو را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و گام بلندی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی بردارد.

دیه‌گو سیمئونه سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید در نشست خبری پس از بازی گفت: بازی را دوست داشتم. مدتی بود که ما در تمام 90 دقیقه خوب بازی نمی‌کردیم. من از نتیجه و آمادگی بازیکنانم برای ارائه چنین نمایشی راضی‌ام.

سیمئونه درباره تماشای بازی از روی سکوها به دلیل محروم شدن از روی نشستن روی نیمکت تیمش هم اظهار داشت: من دیگر به این چیزها عادت کرده‌ام اما امیدوارم که دیگر چنین چیزی را تجربه نکنم. چیزی که مرا خوشحال کرد آمادگی تیمم بود و به همین دلیل در این بازی احساس خوبی داشتم. مهمترین چیز نتیجه است و زمانی که حریف به ما فشار آورد با آرامش واکنش نشان دادیم و به هدف‌مان رسیدیم.

به گزارش تسنیم ،اتلتیکومادرید در اتنهای بازی کمی تحت فشار قرار گرفت. سیمئونه راجع به این موضوع هم تأکید کرد: همیشه من انتظارش را دارم که تحت فشار قرار بگیریم چون حریفان همگی تیم‌هایی جنگنده هستند. طبیعی است که ما نتوانیم در تمام مدت مسابقه بر بازی سوار باشیم چون حریف فشار می‌آورد. سنت آندرو تیم متعادلی بود و شیوه بازی‌اش را تغییر نداد. این تیم مقابل ما به همان شیوه‌ای بازی کرد که در بازی‌های قبلی‌اش.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید