افشاگری درباره جزئیات دیدار نتانیاهو با سلطان قابوس

    کد خبر :405803

یک روزنامه عبری‌زبان جزئیات جدیدی درباره سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به عمان و دیدارش با پادشاه این کشور را منتشر کرد.
روزنامه عبری‌‌زبان «یسرائیل هیوم»، عصر دیروز در گزارشی نوشت سفر نتانیاهو به پادشاهی عمان، و دیدارش با سلطان «قابوس بن‌سعید» در روز پنجشنبه گذشته، برای نخستین بار انجام شد، ولی نتانیاهو پیش از آن، دیدارهای متعددی با وزیر خارجه عمان صورت داده است.

این روزنامه عبری‌زبان افزود نتانیاهو با «یوسف بن‌علوی بن‌عبدالله» وزیر خارجه عمان حدود یک سال و نیم قبل در خارج از اراضی اشغالی و در جریان سفرهای خارجی‌اش دیدار کرد. آن بیشتر از یک دیدار و تنها یک دیدار [عادی] نبود.

این روزنامه چاپ رژیم صهیونیستی افزود، وزیر خارجه عمان فوریه گذشته در جریان بازدیدش از رام‌الله، به اراضی اشغالی نیز سفر کرد. او با شماری از مسئولان اسرائیلی نیز ملاقات‌هایی ترتیب داده است. طی این مدت، نتانیاهو با پادشاه عمان بارها تلفنی گفت‌وگو کرده است.

روزنامه یسرائیل هیوم در ادامه نوشت که بعد از دیدار نتانیاهو با سلطان قابوس، مراسم موسیقی به افتخار نخست‌وزیر اسرائیل، در مسقط برگزار شد و او این موسیقی را با اشتیاق گوش می‌داد؛ چرا که آن به سه زبان آفریقایی، هندی و فارسی بود.

این روزنامه به نقل از یک منبع سیاسی در تل‌آویو، تصریح کرد سفر نتانیاهو به پادشاهی عمان کاملا 12 ساعت طول کشید و در جریان آن، نخست‌وزیر اسرائیل تحت تاثیر شخصیت سلطان قابوس بن‌سعید و خردش شد.

به گفته منبع مذکور، سلطان قابوس در این نشست، دیدگاه خود را درباره دو موضوع یا دو پرونده به نتانیاهو ابلاغ کرد. وی اشاره‌ای به این موضوعات نکرده است

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید