صرفه جویی 30 میلیاردی مأموریت اربعین با بهره‌گیری از ظرفیت داخلی ناجا

    کد خبر :405623

معاون آماد و پشتیبانی ناجا گفت: در مراسم اربعین تنها در بخش حمل و نقل با استفاده از امکانات داخلی حدود ۳۰ میلیارد ریال صرفه جویی شد.

سردار رحمت اله محمدی در تشریح این اقدامات، اظهار داشت: معاونت آماد و پشتیبانی ناجا برای مراسم اربعین امسال برنامه‌های خود را در ۲ بخش ستادی و عملیاتی طراحی کرد؛ در بخش عملیاتی کار از شهریور ماه آغاز و با نزدیک شدن به ایام اربعین، تیم های مختلف در حوزه های کاری مشخص و به شهرهای مهران، شلمچه و چذابه اعزام شدند.

سردار محمدی گفت: معاونت آماد و پشتیبانی ناجا در ۵ حوزه تغذیه، اسکان، حمل و نقل، تعمیر و تجهیز تخصصی و یگان احتیاط، فعالیت خود را با استقرار تیم های خود آغاز کرد.

معاون آماد و پشتیبانی ناجا افزود: در بخش تغذیه، اقدامات خوبی از جمله هماهنگ کردن برنامه غذایی و ارتقاء کیفیت آن انجام شده است؛ توزیع ۳ میان وعده در روز و ۶۰۰ هزار بسته غذایی در هر ستاد از دیگر اقداماتی بود که باعث شد درصد بالایی از رضایتمندی کسب شود.

سردار محمدی، افتتاح مهمانسرا و آشپزخانه مجهز را از دیگر اقدامات معاونت آماد و پشتیبانی ناجا برشمرد و گفت: تا روز پنجشنبه ۱۰ آبان، این خدمات ادامه خواهد داشت.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در سال های گذشته از بخش خصوصی برای این کار استفاده می شد، تصریح کرد: با اتکاء به ظرفیت داخلی ناجا نزدیک به ۳۰ میلیارد ریال در هزینه‌ها صرفه جویی شد.

وی از فراهم کردن تجهیزات مورد نیاز واحدهای عملیاتی خبر داد و گفت: در یگان احتیاط نیز که برای مواقع ضروری مورد استفاده قرار می گیرد انواع خودروی آب رسان، سوخت رسان، اتش نشان و … مهیا شده تا در صورت نیاز استفاده شود.

به گزارش ایسنا،بر اساس گزارش سایت پلیس، معاون آماد و پشتیبانی ناجا در پایان افزود: اولین و آخرین نیروهای حاضر در مأموریت عظیم اربعین، همکاران آماد و پشتیبانی هستند که برای ارائه خدمات شایسته و بایسته به زائران تلاش می کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید