حسن اباذری: به دنبال پشتوانه‌سازی در هاکی هستیم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۵۲
    کد خبر :405302

حسن اباذری، سرپرست جدید فدراسیون مهمترین برنامه‌های خود در این فدراسیون را پشتوانه‌سازی و استعدادیابی عنوان کرد.

حسن اباذری ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: پس از فوت آقای بهرام شفیع سرپرستی فدراسیون هاکی به بنده واگذار شد که به همین خاطر باید از مسئولان وزارت ورزش و جوانان تشکر کنم که به نیروهای جوان بها می‌دهند. اگرچه تکیه بر جای بزرگان نتوان زد. به‌هرحال مرحوم شفیع 14 سال ریاست فدراسیون هاکی را برعهده داشت و اقدامات زیادی برای رشد این رشته ورزشی انجام داد.

وی مهمترین برنامه‌های خود در فدراسیون هاکی را پشتوانه‌سازی و استعدادیابی خواند و افزود: سال‌ها در رشته هاکی فعالیت داشتم و با نقاط ضعف و قوت این رشته به خوبی آشنا هستم. بر همین اساس تمام تلاشم در این مقطع این خواهد بود که مدارس هاکی را تقویت کنیم. همچنین به جد پیگیر برگزاری اردوهای تیم ملی در بخش آقایان و بانوان خواهیم بود.

سرپرست فدراسیون هاکی ادامه داد: بهمن ماه سال گذشته عنوان سومی جهان را به دست آوردیم. در این مدت باید تلاش کنیم شرایط فعلی را حفظ کنیم و با تقویت و معرفی نیروهای جدید این جایگاه را ارتقا ببخشیم. برهمین اساس اردوهای تیم هاکی زیر 23 سال را برگزار کردیم تا از حالا نیروهای باتجربه‌ای را برای رقابت‌های جهانی آینده آماده کنیم.

به گزارش تسنیم ،اباذری یادآور شد: درباره تقویت تیم ملی بانوان نیز به دنبال برگزاری اردوی مشترک با یکی از کشورهای همسایه هستیم. با توجه به شرایط مالی و نوسانات ارزی پیشنهاد ما برای برگزاری اردوی مشترک به صورت رفت و برگشت است. به این شکل که هزینه صفر تا صد تیم ایران در اردوی خارج از کشور برعهده میزبان باشد. هزینه تیم آنها نیز در ایران برعهده ما باشد.

وی در خاتمه اظهار داشت: به‌زودی لیگ هاکی مردان نیز آغاز خواهد شد. در کل روزهای پرکاری را برای فدراسیون هاکی در نظر گرفته‌ایم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید