فرهاد کاظمی: در همه بازی‌ها فقط با هدف برد به میدان می‌رویم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۱۰
    کد خبر :405296

فرهاد کاظمی، سرمربی تیم فوتبال استقلال جنوب تأکید کرد که تیمش در تمام دیدارها با هدف کسب پیروزی و سه امتیاز وارد میدان می‌شود.

فرهاد کاظمی در مورد برتری 2 بر یک تیمش مقابل بادران تهران اظهار داشت: فکر می‌کنم در مجموع هر دو تیم به ایده‌های تاکتیکی‌شان رسیدند. آنها روی ارسال توپ‌های مستقیم از کناره‌ها برنامه داشتند که در دقایقی از نیمه دوم موفق بودند، البته باید این را هم در نظر گرفت که چند بازیکن اصلی ما در این بازی غایب بودند و دست‌مان کمی خالی بود. این موضوع برای ما کمی مشکل‌ساز شد، ولی بچه‌ها از لحاظ تاکتیکی خوب کار کردند و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

وی راجع به اینکه استقلال جنوب در دقایقی از نیمه دوم توسط تیم حریف تحت فشار قرار گرفت، تصریح کرد: تیم حریف هم در این بازی دوندگی خوبی داشت. ما در این مسابقه در بخش تهاجمی با کمبود بازیکن مواجه بودیم و حتی مجبور شدیم که میلاد پاک‌پرور را که با مصدومیت دست‌وپنجه نرم می‌کرد به بازی بیاوریم. این تعویض خوب جواب داد. ما از مرتضی خراسانی توقع داشتیم از شکاف‌هایی که در خط دفاعی بادران وجود داشت، عبور کند، اما در این زمینه به چیزی که می‌خواستیم، نرسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال جنوب با ابراز رضایت از عملکرد داور دیدار این تیم مقابل بادران خاطر نشان کرد: داور عملکرد خوبی داشت و موضوع خاصی در زمین نبود که بخواهیم در مورد اشتباهات داوری صحبت کنیم.

کاظمی در پاسخ به سؤالی در مورد آینده تیم استقلال جنوب گفت: هنوز در اول راه هستیم و خواسته‌های ما خیلی بیشتر از این بازی است که بادران را شکست دادیم. ما در ابتدای فصل زمان بسیار کمی برای بستن تیم، انجام تمرینات بدنسازی و تاکتیکی داشتیم، ولی در همین زمان کم سعی کردیم تا یک هماهنگی تیمی ایجاد کنیم. مطمئناً در آینده بهتر از این هم خواهیم شد.

به گزارش تسنیم ،وی در مورد بازی حساس تیمش با گل‌گهر سیرجان که یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد نیز گفت: تمام حریفان برای ما قابل احترام هستند، اما در هر بازی فقط برای برد به زمین می‌رویم. تلاش می‌کنیم تا در این مسابقه هم به اهدافی که داریم، دست پیدا کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید