نماینده شهرداری تهران در کربلا اعلام کرد

حضور ٨٠٠ پاکبان برای نظافت شهر کربلا

    کد خبر :405092

نماینده شهرداری تهران در کربلا گفت: ارائه خدمات خادمان الحسین به زائران، با هماهنگی کامل مسئولان عراقی و پس از برگزاری نشست‌های مختلف صورت گرفته است.

روح الله بیداد صبح امروز با حضور در جمع خبرنگاران در مورد تمهیدات شهرداری تهران در شهر کوفه برای پوشش مراسم اربعین حسینی گفت: امسال با تدابیر صورت گرفته و هماهنگی‌های انجام شده در تهران و همچنین با مسئولان شهر کربلا، حدود ۸۵۰ نفر از خدام الحسین برای خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین در سطح شهر حاضر شده اند.

وی افزود: خدمات رسانی خادمان الحسین در دو شیفت از ساعت ۷ صبح تا ١٤ و از ١٤ تا٢٠ صورت می‌گیرد و خادمان الحسین با ارائه خدمات مختلف، مسیر را برای زائران امام هموارتر می‌کنند.

وی با بیان اینکه رفت و روب، نگهداشت، مرتب کردن و نظافت شهر از اقداماتی است که خدام الحسین انجام می‌دهند، گفت: الحمدلله شاهد رضایت کامل شهرداری کربلا نسبت به اقدامات صورت گرفته بوده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه تمامی خدمات ارائه شده از سوی شهرداری تهران و کلانشهرهای کشور، با هماهنگی با شهرداری کربلا و پس از نشست‌ها و دیدارها با مسئولان کربلا برنامه‌ریزی و اجرا شده، افزود: خدام الحسین در مکان متعلق به عتبه عباسیه اسکان داده شده‌اند و در این مکان به خادمان، خدمات بهداشتی، خدماتی و پزشکی ارائه می‌شود.

به گزارش ایسنا،بیداد با بیان اینکه خدام‌الحسین از حدود ۱۰ روز قبل از اربعین حسینی در کربلا مستقر شده‌اند، گفت: خدمت رسانی تا دو روز پس از اربعین نیز توسط نیروهای شهرداری ادامه خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید